prosjektor til 10-15 000?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

prosjektor til 10-15 000?

Har en venn som er på jakt etter en prosjektor. Som studenter flest har man begrenset med penger... er det mulig å få tak i en prosjektor som er bra (alt er relativt her, men bra impliserer dog at produktet holder en viss kvalitet) til pris oppgitt i heading? er heller ikke noe særlig kjent med prosjektorer, men flott om eventuelle forslag da har tilkoblingsmuligheter til både tv og pc.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Re: prosjektor til 10-15 000?

Sitat Opprinnelig postet av ti-guru
    Har en venn som er på jakt etter en prosjektor. Som studenter flest har man begrenset med penger... er det mulig å få tak i en prosjektor som er bra (alt er relativt her, men bra impliserer dog at produktet holder en viss kvalitet) til pris oppgitt i heading? er heller ikke noe særlig kjent med prosjektorer, men flott om eventuelle forslag da har tilkoblingsmuligheter til både tv og pc.
    Tror ikke du kommer unna Infocus X1 her. Det er en glimrende kombinasjonsprosjektor, og koster vel nå i Norge omtrent 13000,-

MEN det kommer mye nytt nå i høst, så mange prosjektorer kommer til å rase i pris. Jeg ville ventet til nærmere jul, kanskje til og med til over nyttår. Det har med at de fleste vel ønsker seg høyere oppløsning enn 800x600. I skrivende stund tror jeg det kan være vanskelig å finne høyere oppløsning i den omtalte prisklassen. Ellers ville jeg fulgt med på qxl. I bruktmarkedet går det nemlig an å gjøre gode kjøp. Så blant annet en ASK M3 til 12000 nylig.

Lykke til med jakten!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •