Billig, bra til dvd-spiller og pc..Hva skal jeg velge?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig, bra til dvd-spiller og pc..Hva skal jeg velge?

Hei.. Jeg ser litt etter en plasma eller en projektor til max 10.000kr og da tror jeg neppe det blir noen plasma. Jeg tenker vell litt på en støysvak,billig projektor med middels ansi lumens (rundt 1400-2200 eller noe) og en meget bra oppløsning til prisen.. Jeg veit at jeg må ut med mye penger får å få noe sikkkelig bra. Men har 10k som jeg skal bruke på en projektor, så jeg håper på noen fornuftige forslag.. Hjelp meg please
    Mvh

Også må jeg ha et lerret som passer til projektoren, projektoren skal stå 3.2meter fra veggen.
    kom med forslag! ;D

Lars Erik / Teach me

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Billig, bra til dvd-spiller og pc..Hva skal jeg velge?

Sitat Opprinnelig postet av *Teach me*
    Hei.. Jeg ser litt etter en plasma eller en projektor til max 10.000kr og da tror jeg neppe det blir noen plasma. Jeg tenker vell litt på en støysvak,billig projektor med middels ansi lumens (rundt 1400-2200 eller noe) og en meget bra oppløsning til prisen.. Jeg veit at jeg må ut med mye penger får å få noe sikkkelig bra. Men har 10k som jeg skal bruke på en projektor, så jeg håper på noen fornuftige forslag.. Hjelp meg please
    Mvh

Også må jeg ha et lerret som passer til projektoren, projektoren skal stå 3.2meter fra veggen.
    kom med forslag! ;D

Lars Erik / Teach me
    for det første... altså. hvis du skal se film så burde du heller konsentrere seg om kontrast enn ansi bortsett fra at den burde være en del lavere enn det du hentyder til at du vil ha.
    for det andre... siden du vil ha høy oppløsning så får du ikke høyere enn 1280 x 720 som du finner på panasonic pt-ae700 som ligger noe over 10 000kr nærmere bestemt ca 13000.
    for det tredje. hadde ikke gjort noe om du sa om du ville ha 16:9 eller 4:3 som jeg skulle mene det heter....

http://www.avshop.no/catalog/product...roducts_id=356 = mitt tips.

Intermediate Tandstad sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Billig, bra til dvd-spiller og pc..Hva skal jeg velge?

Sitat Opprinnelig postet av *Teach me*
    Mvh

kom med forslag! ;D

Lars Erik / Teach me
    Som sagt tidlegare så har eg ein BenQ pb6100, takfeste, lerret(200 cm projekta), 10 meter s-video og 2 meter vga-kabel til sals for 7k tilsammen. Har kun 760 timar på nåla, svært forsiktig behandla.

Active Cyberdog sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    456
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mitt tips er dette: