Panasonic 37/42 PV500 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg bestillte Panasonic'en (37PV500) fra fyndborsen.se. Med veggfeste (elgharts) og en kabel, (HDMI til DVI-D) for å koble skjermen mot en PC, kommer det på 24990 NOK levert på døra med mva. De skulle ha skjermen på lager innen 2 uker. Det er noen få kroner mindre enn hva jeg skulle betale hos Media-Handel.de. Også der var det ganske lang bestillingstid.

Active
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pris i NOK for 37" Pv500 = 24344kr... Skjønner ikke hvordan du fikk med veggfeste og kabel til totalt 25000 :roll:

Videre koster samme skjerm 23163kr på media handel inkl shipping & handling, + ca 800kr for veggveste

Så du sparer en tusenlapp

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    27
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er oppsett over hva jeg betaler hos fyndborsen.se:

Panasonic TH-37PV500 26995
    Hama HDMI-DVI/D kabel (5m) 495
    Elghags Väggfäste för Plasma/LCD 895
    Fraktkostnad 1150
    Postförskottsavgift 0
    Total summa 29535 .. i norske: 25105

Dette forutsetter at norsk mva er den samme som svensk moms. Jeg har inkl en avgift på 200 SEK under frakt for å få den levert på døra (i Oslo).

Jeg er fortsatt usikker på om jeg ikke heller skulle valgt Samsung'en eller LGs høyoppløslige plasma. Jeg går for panasonic'en fordi alt jeg leser tyder på at denne er best på å håndtere hurtig bevegelse i bildet. Det er viktig.

Newcomer frorem sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    sånn jeg forsto det skulle jeg bare betale frakten i forskudd. Det er ett 7EUR tillegg for å få COD.

Jeg har uansett satt kjøpet på "hold" da det ble litt dyrere enn jeg hadde regnet med..

Svenskene handler fra media handel støtt og stadig, så det er nok like trygt.

Men ikke i helvete om jeg forhåndsbetaler 20.000kr +
    Fikk bekreftet dette på mail, så det blir uaktuelt å betale så mye på forskudd...
    Hello,

no we can only accept payment in advance.
    We deliver to Norway with the shipping agency Schenker.

Best regards Media-Handel-Team

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når man handler fra fyndborsen.se vil man måtte betale både norsk moms og toll på varene vel? Så dermed vil prisen til Basker bli enda ett par tusen høyere?

Ellers, hvordan gikk handelen?

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan trekke fra svensk moms først som også er 25% og det er ingen toll på slike varer. Ergo. Ingen ekstrautgifter bortsett fra frakt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    42
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av basker
    Jeg bestillte Panasonic'en (37PV500) fra fyndborsen.se. ...

Basker: fikk du varene som bestilt, og gikk det greit?
    Tenker jeg også sender bestilling til fyndbørsen snart hvis ikke expert kan se å få tatt inn samsung skjermen S5H snart!

Jeg har skjekket noen tyske nett butikker, og det er kroner å spare, men jeg føler det er tryggere å bestille fra Sverige. (?) For meg er det viktig at nettbutikken har godt omdømme, og at sidene ser proffe ut (og helst på Engelsk)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.
    Jeg driver og vurderer å kjøpe meg plasma og har funnet ut at 42pv500 eller 42pa50 er noe for meg. Har sett at noen mener prisene på HD Ready plasma vil falle i nærmeste fremtid og at man muligens kan forvente at pv500 snart vil befinne seg på prisnivået til pa50. (men hører jo også snakk om at denne vil forsvinne fra markedet...) noen som har innspill til dette utsagnet?

Må si at egentlig så foretrekker jeg ofte å handle elektronikk brukt for å spare noen kroner, men jeg har enda ikke funnet så mange interessante brukt-plasmaer...

Newcomer Treespider sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    224
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sant eller ikke...det ryktes at Panasonic foreløpig har lukket bøkene for nye ordre på PV500-modellene, og at de p.t kun vil fylle eksisterende ordre. Nye bestillinger vil visst ikke bli mulig for forhandlerne før utpå vårparten. Så da må man finne en forhandler som har eksisterende ordre på inngang...disse plasmaene har jo nesten vært umulige å oppdrive i lengre tid.
    Jeg venter på min fra Danmark, og har ventet lenge.. :???: Men nå er den visst rett rundt hjørnet !

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    per i dag er siba.no det billigste stedet å kjøpe PA50, 13995,- inkl. bordstativ.
    Fyndbørsen tar 15320,- norske kroner inkl. stativ. så da er det bare frakten som avgjør. har mulighet for å hente TVen i sverige. noen som kan gjette seg til hva siba tar for frakten opp til Nord-Norge?

edit: ser nå at man kan få oppgitt fraktkostnad hos siba ved å legge varen i handlekurven.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •