bruktpris for mt200

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

bruktpris for mt200

Hei
    Jeg lurer på om jeg skal oppgradere til 720p. Hvor mye synes dere at en mt200 som ble kjøpt des 2004 (Hifi klubben) og har 60 timer på telleren er verd?

Jeg synes ofte at folk har urealistisk høye prisantydninger på brukt utstyr og tenkte derfor at jeg skulle spørre dere først.

Mvh
    Oddbjørn

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis den har rullet kun 60 timer så er den vel å betegne som rimelig ny vil jeg si men brukt er brukt :wink: Billigste pr i dag er 10183 etter hva jeg kan se så hvis du får denne som er brukt til rundt 7-8 lapper så må vel det være en ok pris. Hvilken pris har du fått da?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enkelt sagt er den jo akkurat verdt det som "kjøperen" er villig til å betale.

Er helt enig med deg ang. en del fols "priser" på sitt brukte utstyr...men tror vel stort sett de blir sittende med utstyret sitt til de senker prisen.

Men på finn er det jo en del lettlurte sjeler...Og det er så klart lov å prøve seg med akkurat hvilken pris man vil.

Får du 7-8000 bør du være rimelig fornøyd tror jeg.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    143
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke kommet så langt at jeg har funnet noen kjøper for den ennå. Men jeg hadde tenkt rundt 8000. Jeg har ikke bestemt meg helt ennå. Det som frister mest er 720p fra xbox360 til jul 8)

Er det noen som har solgt en tilsvarende (tilnærmet ny mt200 eller 4805)projektor i den siste tiden?

Mvh
    Oddbjørn

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Oddy
    Jeg har ikke kommet så langt at jeg har funnet noen kjøper for den ennå. Men jeg hadde tenkt rundt 8000. Jeg har ikke bestemt meg helt ennå. Det som frister mest er 720p fra xbox360 til jul 8)

Er det noen som har solgt en tilsvarende (tilnærmet ny mt200 eller 4805)projektor i den siste tiden?

Mvh
    Oddbjørn
    Var vel en på finn som solgte en mt200 med lerret og Denon 1910 for en stund siden, synes å huske at prisen var rundt 10 tusen..

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    178
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

4805

Jeg vil vel også oppgradere min 4805 til en 720P proj snart, min har vel gått ca 360 timer. Jeg har umåtelig lyst på en Benq7700! ) På finn selges jo brukte projer til overpris hele tiden, men jeg er dessverre litt for ærlig og har nesten ikke hjerte til å prøve å selge min brukte for 8-9000 når den selges ny for litt i overkant av 9000 på komplett ) så hvis jeg klarer å få 7000 for den over sommeren så må jeg vel være fornøyd tenker jeg, kanskje jeg til og med må ned i 6000. har fått tak i en del HD materiale, og det seer jo faktisk MYE bedre ut enn DVD selv på en 480P proj, jeg bare sitter og drømmer om hvordan det ville sett ut på 7700.....

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •