Force 315C digital kabel-TV dekoder

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer LemonDog sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Force 315C digital kabel-TV dekoder

Hvor finner jeg denne billigst i Norge?
    I Sverige selges den for ca 1200 kr, men det billigste jeg finner i Norge er 1995... Er det jeg som er dårlig til å lete eller er det bare å bestille fra Sverige? Kan svenske dekodere brukes på Canal Digital sitt nett i Norge?

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant ingen pris på 315c, men fant 320s til 2990,- hos elgiganten. Om svensk fungerer i norge kommer kanskje an på om den støtter kortet fra canal digital?

Ellers er kanskje innmaten lik.. Ikke vet jeg. Skriv en mail til leverandøren din og spør, eller prøv å send en mail til force

Newcomer Futurama sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    49
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Force 315c

Heisann,ser at du bor i Trondheim.

Den billigste jeg har sett her i byen er på city radio & tv-service
    1790,-

Her er internettsiden:
    http://www.cityradio-tvservice.no/pr...jer.php?id=310

Newcomer obrakstad sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

"Svensk" Force 315C i Norge

Har kjøpt Force 315C i Sverige og tatt med over grensen. Betalte 1055,- norske, så er man på "harry-tur" er dette et glimrende kjøp (NB! Hvis du kjøper via nettet fra Norge med leveranse hit må du ut med norske avgifter!).
    Force'n fungerer helt flott, MEN;
    Jeg plugget ut programkortet fra leie-dekoderen og stappet inn i Force'n. Fungerte greit. Ringte så CD for å si opp leiedekoderen og avtale retur av denne. Fikk da beskjed om at jeg må returnere programkortet også. Han spurte hva slags dekoder jeg hadde kjøpt, og om ikke jeg hadde fått kort med den nye. Oppga Force 315C, men ikke at den var kjøpt hos søta bror. Fikk oppgitt at kort skal utleveres fra forhandler, men at det fremdeles var en del som ikke var helt "oppegående" på dette, så han skulle sende meg et nytt i posten. Fremgangsmåte er at nåværende abb. sies opp, og så tegnes det et nytt. Ingen ekstra avgifter.
    Konklusjon;
    - Sparte ca. 1000,- NOK på kjøp fra Sverige
    - Force'n fungerer greit, men var ikke så rask som DinSide skrøt av. Typisk tid for kanalskifte varerer mellom 0,5 og 1,5 sekunder.
    - Bildekvalitet er omtrent som med leie-dekoder.
    - EPG fungerer flott og har god nytteverdi med Force'n, i motsetning til leiedekoderen hvor dette var en "bortkastet" funksjonalitet.
    - Vær obs på at kanaler som kun sendes analogt ikke kan vises med Force'n (TVN, Animal og N. Geographic)
    - Med "borettslagsavtale" blir tilleggskostand for digital-TV kun 600,- per år ved standard grunnpakke, dvs. 50,- spenn i måneden som i mine øyne er vel anvendte penger!

Newcomer LemonDog sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    205
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er klar over at man må betale toll og slikt ved bestilling fra Sverige.

Kan man ikke se analoge kanaler med Force 315C?! Det var en stor strek i regningen.

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg ble rimelig "tatt på sengen" selv også. Trodde først det var noe feil med innstillingene, og ringte til CD for å høre hva jeg skulle gjøre. Det var da jeg fikk opplyst at disse kanalene ikke ville bli vist gjennom Force'n, i motsetning til på CD leiedekoder hvor det også er analog tuner innebygget. Men akkurat det er ikke noe som CD har "markedsført" i særlig grad. Tenker det sitter en god del mennesker -som betaler ekstra for å motta sendingene digitalt- rundt om kring og ikke aner at de betaler for et produkt de faktisk ikke får. Hvis 3 av ca. 16 kanaler ikke sendes digitalt utgjør det nesten 20% av "produktet"...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Force i Sverige

Til obrakstad!

Hvor i Sverige kjøpte du den? Hvilken butikk?

Medlem siden
    May 2005
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry, har ikke vært pålogget på noen dager.

Jeg har en kompis som bor i Göteborg. Fikk ham til å bestille fra Megatronic (www.megatronic.se) til seg, tok bare noen få dager, så hentet jeg boksen hos ham. Prisen for Force 315C er i dag SEK 1195,-

Mvh.
    Olav

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •