Er Panasonic 32px10 til 7500,- et bra kjøp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Er Panasonic 32px10 til 7500,- et bra kjøp?

Hei!

Fikk tilbud på Panasonic 32px10 til 7500 på en sjappe i Oslo forleden. Er dette et bra kjøp, eller er det andre modeller jeg burde se på til samme prisen (f.eks LG Lafinion?)

Kjenner for øvrig til problemet med manglende vertikaljustering av bildet, men det er vel til å leve med...

På forhånd takk for svar.

Albatross

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til den prisen er det et bra tilbud. Det er en god tv, med veldig bra svatnivå. kombinert med dvd gir den skikkelig kvasse bilder.

Men, og bare men, jeg returnerte min px10 pga lyse felter på hver side av skjermen, når jeg hadde kommet fram til tilfredsstillende inntillinger.

disse stripene vet jeg andre med px10 opplever, men i mye mindre grad enn det jeg gjorde, etter hva de sier. SLike lyse felter er ganske vanlig, og har det også på min nåværende philips.

Dette er uansett ikke noe du kan finne ut hvis det ikke er helt mørkt i rommet, og et helt mørket bilde i filmen, så kan være kjekt med returrett på den tv'en!

Ellers er det et veldig bra kjøp til den prisen! og 3xscart er et klart pluss!
    (tror 99.9 % av alle px10 ikke har det problemet min hadde, og at jeg hadde en mandags-tv...)

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    286
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for godt svar.