Hjem og Fritid

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjem og Fritid

For ca en mnd siden hadde vi en stor diskusjon om hva Hjem og Fritid var for noe. Om vi kunne stole på dem siden de solgte produkter til en latterlige lav pris. Det kan leses på:
    50" Pioneer HD Plasma til 22000?

Hele diskusjonen endte med at Hjem og Fritid sendt ut beskjed om at leverandøren dems i USA ikke var til å stole på, derfor villle de ikke selge noe som var fra han. Nå har vi ikke hørt mye fra dem på en stundt. Men ikveld så jeg at de hadde fått ny leverandør på sine plasmaer og lagt ut mange produkter igjen. http://www.hjem-fritid.com/Informasjon_plasma.html

Er det noen som har lyst til å prøve å bestille noe fra dem? Hadde vært fint med en forsøkskanin

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, de prisene henger jo virkelig på greip. Ukjente Viewsgates 60" er dyrere enn Pioneers 61", 32" LCD koster nesten 20k. Jeg har heller aldri hørt om LGs 40" 4:3 plasma med 500:1 kontrast

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SJEKK VÅRE UNIKE INTRODUKSJONS TILBUD!
    Merkene vi leverer er Pioneer, Panasonic, Sony, Nec, Philips, LG og ViewGate. Størrelsene kommer til å være fra 32"-61". Plasmaskjermene er HD- og XGA kompatible og har LAN innstillinger.
    Plasmaskjermene (ikke ViewGate) blir levert med et sett høyttalere, standard kabler, tuner, fjernkontroll, bord- eller veggoppheng, norsk bruksanvisning og ellers det som er nødvendig. Det er 1 års garanti på disse skjermene.

Tatt rett ut fra siden...Det er 1 års garanti på disse skjermene....jahaEr det ikke vanlig med 2 års garanti og 5 års rek...

Jeg holder meg langt unna ihvertfall....Virker useriøst..

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    Folkens, igjen sier jeg; ser det for godt ut til å være sant er det som oftest det. Det faktum at de nå er oppe igjen etter å ha innrømmet ustabilitet sist gang er bekymringsverdig. Nå er ikke lenger min teori at de er intetanende om sakens forhold (de viderebringer her typisk Ebay-svindelsaker), og dette kan dermed trolig anses som regelrett svindel.

Hold dere langt unna folkens!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •