Noen som har handlet fra NOMATICA (rimelig sinnsyke priser)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer Grevling sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Noen som har handlet fra NOMATICA (rimelig sinnsyke priser)

Eksempel:
    - Pioneer 435HDH ca. kr. 36300 inkl. mva og frakt
    - LG RZ42PX12 TV 42" ca kr. 23000 inkl. mva og frakt
    - Philips 37 PF 9986 TV 37" ca. kr. 27500 inkl. mva og frakt

OSV.... :shock:

Her er det jo opp mot kr 7000 å spare. Vel blir det import, og vel er det nok internasjonal garanti, men det er kanskje verd å ta en liten risiko fro en slik besparelse? Man har jo noe dekning i kjøpslov også.

Noen som har erfaring med handel fra denne butikken?

G

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis det var spm om toll og moms så fant jeg det. Dette er vel et svar på noe jeg lurte på.
    Det er også norske menyer og nettbutikk på www.nomatica.com

Toll

Det er ingen tollavgifter innenfor den Europeiske Union. Tollavgifter kan eventuelt innkreves ved varesalg til et land utenfor den Europeiske Union. Kjøperen av produktet har ansvaret for å betale tollavgifter og evetuelle tilknyttede administrative avgifter. Selgers ansvar opphører fra det tidspunkt produktet sendes til den adresse kjøper har oppgitt. Derimot påløper det et administrasjonsbehandlingsgebyr på ca NOK 150,-.

Kunder bosatt i Norge, betaler ikke toll for de varetyper Nomatica forhandler. Et fortollingsgebyr fra transportøren kan likevel innkreves. Noe personinformasjon (som personnummer) eller dokumenter kan også innkreves av transportøren for å momsdeklareringen av pakken.

Moms

Alle varer som omsettes til eller i Norge, påløper norsk moms. Moms betales ikke til Nomatica, men påløper ved ankomst i Norge. Dette er som regel noe transportøren legger ut for kunden, og vil i etterkant fakturere for dette. For mer informasjon om moms, se tollvesnets hjemmeside her.

Newcomer Grevling sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    139
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var ikke spm om toll og moms. Det og frakt har jeg regnet inn i prisene over. Synes bare det var særs gode priser, og så vidt jeg har greid å lese meg fram til er det en seriøs butikk.

Har ikke kunnet finne noen som kommer i nærheten på pris. Lurte derfor på om noen har erfaring med handel fra utenlandske nettbutikker? Og evt. om noen vet noen billigere enn dette. Er jo litt forskjell på 36 000 kr for pioneer i denne butikken og 42 990 som nest billigste i Norge.

G

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser det er en del klager på at prisene er litt villedende siden de er uten mva. Men det er ikke så ille hvis man er klar over det.

Men hovedkritikken går på at de trekker penger fra kortet med en gang og har mildt sagt varierende leveringstider. Har lest kundeerfaringer opp til 2 mnd. Husk også på at reklamasjon og reparasjon kan være pes når det er i utlandet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    17
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trot jeg foretrekker å handle i Norge så jeg kan kjefte noen gul å blå hvis tven er dritt

Men er det 6-7-8-9-10 tusen å spare....så er det vel kansje verdt det. Litt gambling...kan jo få et feilprodukt og da tikker ukene fort før en ny er på plass :?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •