Hvor lenge vil tibudet av ae 700 vare?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 10 av 10
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor lenge vil tibudet av ae 700 vare?

Dette er litt av ett forum!
    Håper jeg fikk postet dette emne som ca riktig!
    Jeg har noen små spørsmål om tilbude på panasonic 700 som er hos avshop nå, Der står det: "Vi anbefaler alle projektorkunder å benytte Digital Video Essentials til oppsett/kalibrering av din nye projektor" Hva er det for noe da? Hva slags oppgave har den?
    Hvor lenge vil tibude vare? må jeg betale med en gang jeg henter den på postkontoret, eller kan betalingen vente? får ikke pengene jeg trenger for å betale før om 14 dager.

Takker for svar!

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisene på ae700 settes nok i forhold til innkjøpspris samt hva konkurrenter selger denne til. DVE er en dvdplate som du kan benytte til å justere farger/sortnivå/lydnivå etc.

Mvh

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Velkommen Sveinung.

Lygren (som driver www.avshop.no) kan vel besvare ditt spørsmål best, men slik jeg har forstått det så betaler du når du bestiller varen og ikke ved hjelp av f.eks. postoppkrav.

Men send en mail til butikken og spør.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei å god kveld i stuggu!
    Takk for svar. Har sendt mail og fikk til svar att alle varer med kostnader over 10 000kr måtte forhåndsbetales! Jeg har lest mye på dette forumet å forstår att dette er en seriøs butikk, mens min far som skal være med å betale mener att det ikke kan være noen seriøs butikk hvis det ikke kan betales ved hjelp av postoppkrav.
    Men skal nok få overtalt han til slutt, jeg finner ialefall ingen andre nettsteder som selger så billig og har med pæregaranti og det derre tilbehøret til den prisen.
    Det som er dumt nå er att jeg må vente i 14 dager før jeg kan bestille den, får håpe ikke prisen går opp imens! Så jeg får krysse fingra :wink:

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sveinung
    Det som er dumt nå er att jeg må vente i 14 dager før jeg kan bestille den, får håpe ikke prisen går opp imens! Så jeg får krysse fingra :wink:
    Hvis prisen går noen vei, er det nok nedover :wink: Ellers så er vel ikke dette noe spesielt tilbud, men den aktuelle prisen. Har jo sunket 2k på bare 2 måneder, så du er nok trygg skal du se.....

Ellers så er det ingen fare med å forhåndsbetale til AVshop/lygren. Har handlet flere produkter der, og alle avtaler er blitt holdt.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    170
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    God Kveld!
    Takker for anbefalinger! sikker på att dette er en helt topp nettbutikk, men jeg fikk en mail fra en på forumet her som tipset meg om ett tilbud på nettdata.no hvor det samtidig var mulighet for postoppkrav (som min far mente var ett stort pluss) å det er jo forsåvidt kjekt d! Så nå er den på vei! Men kommer nokk til å handle takoppheng og diverse fra avshop etter hvert!

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Da tapte du 500,- du kunne lagt i en god kabel hvis du hadde brukt AVShop.

AVShop drives av han som drifter forumet her og er 100% pålitelig.
    Avshop har også 10% avslag på kjøp av projektorpære når man har handlet projektor der.

Uansett, lykke til med ny projektor. Spander på deg DVE og kalibrer den skikkelig.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å kjøpe noe med postoppkrav gir egentlig kun en falsk trygghet. Posten har ingen ansvar annet å levere pakken og for avsender er det jo ingen problem å sende en stein i stedet for projektoren. Du har ikke lov til å åpne pakken før du har betalt hos Posten heller..

Betaler du med Visa har du faktisk en viss sikkerhet fordi Visa skal autorisere nettbutikken før de kan trekke beløpet fra kortet ditt. Trekker de penger fra kortet og butikken forsøker å svindle deg kan du kreve å få pengene tilbake fra Visa.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tor rasmussen
    Uansett, lykke til med ny projektor. Spander på deg DVE og kalibrer den skikkelig.
    DVE kan du bestille på play til £14.99 inkl frakt.

Newcomer sws sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    160
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wirrum
    DVE kan du bestille på play til £14.99 inkl frakt.
    Eller på dvdsoon.com til CND $26.50 inkl frakt = ca NOK 130,-. (Du må regne med å vente, det tok ca. 4 uker for meg...)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •