Bruktpris for pt-ae100? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    2,480
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Alex F
    Jeg utfordrer folk til å komme med en projektor til 2-3000 kr som gir bedre bilde enn AE100. Tror det blir vanskelig å finne !
    En brukt AE200 ..?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hold your horses!

AE100 er en knallbra projector. Jeg har en AE100 og en AE700 hjemme nå. Og det er like før jeg selger min AE700 og beholder min AE100. Jeg skulle mer enn gjerne gitt 7000 kr for AE100 enn 14000 for AE700.

Dette er fordi jag HATER smoothscreen. Bildet er uskarpt som og sitte og se uten briller.(ikke at jeg bruker briller)

Jeg skjønner ikke hvor dere får disse pingle prisene til 1500kr ifra. Hvis du er en god selger kan du jo mye mer. Solgte min sony CPJ-200 for 7000 kr for 3 år siden. Den hadde kun 100.000 pixler i oppløsning. Solgte også min 10 år gamle sony 1020qm 3-rørs projector for 15000 kr i samme periode. Det finnes alltid en kjøper hvis en har tid.

Jeg skjønner alt det med utviklingen, men for en som ikke er så "nerdete opptatt" av projektorer (slik som jeg) så vil han bli kjempefornøyd med AE100 med et fett hoya filter

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av exsodius
    Jeg skjønner ikke hvor dere får disse pingle prisene til 1500kr ifra. Hvis du er en god selger kan du jo mye mer.
    Med andre ord så er du enig i at det er selgerens dyktighet som kan forsvare en høyere pris for en PT-AE100, og ikke kvaliteten på produktet selv. :wink:

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Jeg skjønner ikke hvor dere får disse pingle prisene til 1500kr ifra. Hvis du er en god selger kan du jo mye mer.
    Med andre ord så er du enig i at det er selgerens dyktighet som kan forsvare en høyere pris for en PT-AE100, og ikke kvaliteten på produktet selv. :wink:
    Ja :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av antiloop
    Ja dette var en skikkelig pingle pris. Men den trenger ny lampe. Så hvis du tar 1800 for projektoren og 4300 for ny lampe så får du ca. 7000 kr. Og det er det jeg ville ha betalt for en ae100 med en lite brukt pære.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dersom du heller vil betale kr 7000 for en ae100 enn 14000 for en ae700 så må du få deg briller. Det er riktig at smoothscreen gir mer slørete bilde, men bildet er allikevel mye skarpere enn på ae100 pga høyere oppløsning. Kontrastforskjellene er så store at de taler for seg selv. Men for all del, du må gjerne selge din ae700 til fordel for ae100. :lol:

Intermediate mg_martin sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    1,333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    O.T.
    tatt fra PANASONIC PT-AE300E auksjonen på qxl
    Panasonics rykende ferske LCD-projektor overbeviser fullstendig.
    :lol: :lol: håper virkelig ingen blir lurt av denne selgeren.

jaja uansett.

Dette er fordi jag HATER smoothscreen. Bildet er uskarpt som og sitte og se uten briller.(ikke at jeg bruker briller)
    heller litt uskarpt bilde enn å sitte og se igjennom den verste nettingen. :wink:

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne har ligget på QXL i flere måneder uten at han har fått solgt! Ingen som biter på denne tror jeg med den prisen! Skrev en melding til han også om den høye prisen men han bare slettet den.. Hadde han satt den ned til 5000-6000 så kunne det kanskje vært mulighet for et salg...

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    89
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Faktisk så tror jeg AE700 har klart seg helt fint uten smoothscreen pga den høye oppløsningen. Jeg har lyst til å prøve og fjerne smothscreenen på den. Det er et lite rundt glass inni den, som ligger mellom lcd panelene og linsen. Hvis dette glasset er smoothscreenen og den går an og fjærne vil jeg få noe lignende bilde som en Z3. Hvis noen vet noe om dette så gjerne si ifra.

Jeg skjønner alle komentarene om oppløsning og kontrast. Men nå er det nå sånn at jeg sitter her med verdens mest populære projektor, og fortsatt er jeg skuffet. Noen liker et blurry bilde, noen liker skarpt bilde.

Noen har gitt bud på AE100 med ferdig pære kr 2100. Dette vil bli kr 6400,- med en ny pære. Så jeg skjønner ikke alt det gnålet om at "jeg har ikke villet betalt mer enn kr 1500, pga den rasende superutviklinga." Hva med alle de andre merkene som er 2-3 år gammel, som ligger på qxl til en skyhøy pris. Jeg vet ihvertfall at AE100 er best av alle de merkene som er like gammel som AE100. Hey AE100 var ihvertfall en ren widescreenprojector.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •