50" Pioneer HD Plasma til 22000? - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7
Viser resultater 121 til 128 av 128
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...eller gi butikker/forhandlere mulighet til å oppdatere med beste pris på AVnytt som vi gjør her på forumet! :wink: Vi kommer også med et system for tilbakemeldinger fra kunder om ikke alt for lenge.

Newcomer ghost7 sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    3 nye bruker på ein tråd... maken har eg ikkje sett på andre forum. ville heller handla frå eit einmannsforetak i forhold til as... so det blir eigentlig berre verre og verre med denne sjappa... han fyren som eg "hang" ut har heller ikkje svart i det siste... virkele spent på kven som tørr å hive seg ut i som førstemann... har vel allerede tre kandidater som "skal kjøpe"/eller forhandler med butikken...

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,802
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo helt klart at Avforum styres på en meget fornuftig og fin måte, og at moderatorene gjør en glimrende jobb og er med på å oppredholde en meget høy standard, og god "virkningsgrad" på informasjonen på tekniske diskusjoner osv. Ordet sensur var nok litt stykt av meg å bruke om sletting av enkelte innlegg ops: , men vil tro det er en flytende grense , og en vanskelig balangsegang i noen enkelt tilfeller også. :?

Er ellers både litt for og i mot gapestokk effekter. (For: vil kunne virke som en slags avstraffelse når noen med vitende og vilje gjør handlinger for å ta seg til rette, lure eller skade andre.) (i mot , fordi det er mennesklig å feile og den som skal håndheve gapestokken ikke alltid kan vite motivet bak "ugjerningen" og faren for justismord er til stedet.)

Ellers i samfundet og rettsystemet er man som kjennt uskyldig til det motsatte er bevist, og ikke skyldig i svindel til det motsatte er bevist..... noe som kan være greit å tenke på når man dømmer enkelte nett butikker nord og ned her i forumet, uten noe reell svindel informasjon.

Ser ellers helt klart fordelen av at man går sammen her i forumet om å drive detektiv arbeid og innhente forskjellig iformasjon om forskjellige nystartede nettbutikker med fristende tilbud som ser forgode ut til å være sanne, men det blir samtidig feil å dømme på bakgrunn av mistanker og ikke sikkre bevis.

Har desverre ikke 20 000kr som jeg ikke trenger selv eller har råd til å miste, så jeg kan desverre ikke hjelpe med bevisføringen her, men samtidig er vel ikke en konkret handel, noe godt bevis heller, hvis det fører til at de ti neste AVforum kundene som tar det som et bevis, blir svindlet. :roll: Ikke lett dette..... Hva skjer hvis skjermen man betaler for har transportskader f.eks....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    så forresten at EBigChina var nevn her... dette er et sted det florerer med mørkemenn! Uansett om de er Gold member eller hva det heter, disse titlene kan man nemlig få kjøpt hvis man registrer seg!

Samme gelder Alibaba...

Nomatica er mer seriøs...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ghost7
    3 nye bruker på ein tråd... maken har eg ikkje sett på andre forum. ville heller handla frå eit einmannsforetak i forhold til as... so det blir eigentlig berre verre og verre med denne sjappa... han fyren som eg "hang" ut har heller ikkje svart i det siste... virkele spent på kven som tørr å hive seg ut i som førstemann... har vel allerede tre kandidater som "skal kjøpe"/eller forhandler med butikken...
    Den "uthengte" er her fortsatt...

Undertegnede er fortsatt ambivalent i forhold til å bestille eller ikke... Det at Elkjøp her i Stavanger nå selger PDP-435'en for 32995,-kr taler vel ikke akkurat til Hjem & Fritids fordel, da jeg nok kanskje heller vil legge noen lapper ekstra på bordet for den ekstra sikkerheten dette medfører!

Har mottatt en kontrakt av Hjem & Fritid som binder dem opp til norsk lov ifht. garantisaker, produktets stand, leveringstid m.m, men denne hjelper jo ikke akkurat så mye dersom de setter seg på første tog, eller at konkursen kommer...

Tror jeg konkluderer med å ha is i magen til i midten av juli, har ikke behov for skjermen før da uansett, da jeg overtar ei leilighet 1.juli, og denne skal pusses opp før skjermen skal på veggen!

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tråden er vel død ? ingen som handla hjå dei?

Intermediate Perminator sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    941
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt trist.
    Hadde vært gøy å få vite hva dette Hjem&Fritid-greiene egentlig var...

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    158
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    kjipt ingen plasma frå hjem og fritid lenger. eg som skulle slå til og alt...

Side 7 av 7 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •