Ny superforhandler i Norge? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 69
    Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    De har betalt for bannerannonsen, så jeg finner det jo rart at de ikke leverer varer som bestilles. Imidlertid er det slik at AVforum er helt avhengig av bannerannonser for å kunne levere den tjenesten denne benytter dere av i dag. Etter avtaleperioden (3 mnd) vil vi selvsagt vurdere å kutte forhandleren hvis ikke bestilte varer leveres.

Dere får heller hjelpe oss ved "lobbe" litt overfor de mer etablerte forhandlerne! Må jo være flere som kan tenke seg å annonsere overfor en haug med AV-nerder! Vi er jo "stinn" av gryn!

Annonsøren fjernes for øvrig selvsagt om folk får murstein i posten, men vi har ingen grunn til å anta at denne forhandleren opptrer useriøst, da utover at det later til at leveringstid er forholdsvis lang...

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Dersom butikken er useriøs bør bannerannonsene på dette forumet fjernes.
    Dette er jo helt klart at ansvarlig på AVForum bare må gripe tak i dette umiddelbart. En ting er at "de har jo betalt", men er det verdt den tillit forumet prøver å skape til sine brukere??? På samme måten som forumet går i bresjen for å skaffe flere medlemmer, og tilby oss "gode avtaler" med eks. å abbonere på diverse magasiner, bør forumet's ansvarlige skjønne at de må gå direkte på denne annonsøren for å få avklart de påstandene som fremsettes av FLERE av forumet's brukere.

Skal vi ha tillit til forumet's innhold og forretningsvirksomhet som bedrives her, ja da må dere gå i bresjen å sjekke ut det som på godt norsk fremkommer som påstander om "rein skjær svindel" ???

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du dårlig erfaring med dem Flageborg? Du går så hardt ut at det bør du ha. Hvis du baserer deg på denne tråden der det er en person (representant for HiFi Klubben), som har "bestilt varer", så er du ikke mye kritisk.
    Jeg sier ikke at DP er seriøse, for det vet jeg ingen ting om, men jeg tror du sterkt hevder det motsatte uten å vite noen ting.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synes det er relativt korttenkt å drive å henge ut annonsører på dette forumet. Avforum vil være avhengig av å få inn inntekter for å drive forumet videre. Selv om en fra hifiklubben gjør det han kan for å spre møkk siden dette firmaet lovlig selger de samme produktene som dem selv, ser jeg ingen grunn til at andre skal tro på den propagandaen. Det er faktisk lov til å tenke selv her og gjerne la setninger ta en tur innom hjernen for evaluering før det havner på trykk. skjerp dere..
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Active
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    496
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Når det gjelder bil er det jo håpløst å tenke at noen nye aktører ønsker å bøye seg for de vanvittige kravene VAG-konsernet nå setter til sine forhandlere. I Norge i dag er det kommet krav om at Volkswagen og Audi ikke lengerkan selges i samme lokale, ergo det må nå bygges egne salgshaller for Audi. Opprinnelig var kravet fra Tyskland også at det skulle være separate verksteder og delelagre, men dette måtte de gå bort i fra pga at Norge ikke akkurat er det største landet i verden......
    Akkurat, er det derfor forhandleren min har gjemt bort Audiene i en liten hall helt bakerst i bygget, lengst fra inngangen

Intermediate Vega! sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    795
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-Fil
    Har du dårlig erfaring med dem Flageborg? Du går så hardt ut at det bør du ha. Hvis du baserer deg på denne tråden der det er en person (representant for HiFi Klubben), som har "bestilt varer", så er du ikke mye kritisk.
    Jeg sier ikke at DP er seriøse, for det vet jeg ingen ting om, men jeg tror du sterkt hevder det motsatte uten å vite noen ting.
    Dette er gjort av personlig nysgjerrighet. Ser ikke hvorfor du trekker frem Hi-Fi Klubben? Og jobber jeg der lenger? Nei.. så vet du det.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    synes det er relativt korttenkt å drive å henge ut annonsører på dette forumet. Avforum vil være avhengig av å få inn inntekter for å drive forumet videre. Selv om en fra hifiklubben gjør det han kan for å spre møkk siden dette firmaet lovlig selger de samme produktene som dem selv, ser jeg ingen grunn til at andre skal tro på den propagandaen. Det er faktisk lov til å tenke selv her og gjerne la setninger ta en tur innom hjernen for evaluering før det havner på trykk. skjerp dere..
    Det er ingen som henger ut annonsører, men det pekes på en del NEGATIVE fakta vedrørende et selskap, som tilfeldigvis har valgt å kjøpe annonseplass på dette forumet.

AVForum MÅ, som alle seriøse bedrifter vurdere hvilke assosiasjoner som kommer for dagen, SPESIELLT i tilknytning til PENGER.
    Det er rimelig å spørre seg selv, deg inkludert jfinneru:
    Hvor seriøst er dette forumet hvis WGI og/eller T5PC driver annonsering på disse web-sidene???

Hva synes du???

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    La det være klart; AVforum har på ingen som helst måte gått god for denne annonsøren fordi de annonserer hos oss, og vil på ingen måte stå ansvarlig for de annonsører som velger å benytte vårt fora.

Vi har en avtaleperiode på 3 mnd'er, og viser det seg at annonsøren er totalt useriøs skal vi selvsagt ta til vurdering å stoppe denne annonseringen etter dette. Vi ønsker selvsagt ikke la en useriøs aktør annonsere hos oss, det er jo ikke i våre brukeres interesse.

Jeg holder en tett "koll" med dette firmaet nå, og ber de som ev. måtte mene at DPnorge ikke opptrer på en måte som er forsvarlig mhp annonsering på AVforum å sende meg dette, som jeg da tar videre med annonsøren.

Utrolig hvor vanskelig det skulle være å selge bannerplass da!

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av flageborg@flageborg.no
    Sitat Opprinnelig postet av jfinneru
    Det er ingen som henger ut annonsører, men det pekes på en del NEGATIVE fakta vedrørende et selskap, som tilfeldigvis har valgt å kjøpe annonseplass på dette forumet.

AVForum MÅ, som alle seriøse bedrifter vurdere hvilke assosiasjoner som kommer for dagen, SPESIELLT i tilknytning til PENGER.
    Hvor seriøst er dette forumet hvis WGI og/eller T5PC driver annonsering på disse web-sidene???

Hva synes du???
    hverken wgi eller t5pc ville vel fått annonsere her. dette er jo et firma som holder på med kjerneområdet til avforums lesere. poenget mitt er at man bør ha noe håndfast før man begynner å dømme noe nord og ned. Det er selvfølgelig helt i orden å poste negative opplevelser vedrørende et firma, men ikke før de har skjedd. kan ikke bare du bestille en relativ billig gjenstand, gjerne et som er paralellimportert, så får vi se hva som skjer? leverer de ikke så har man et håndfast bevis. Da kan dere få lov til å skrive så mye drit dere vil om dem :wink:
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Vega!
    Sitat Opprinnelig postet av Hi-Fil
    Dette er gjort av personlig nysgjerrighet. Ser ikke hvorfor du trekker frem Hi-Fi Klubben? Og jobber jeg der lenger? Nei.. så vet du det.
    Ble klubben lei dårlig kundeservice?

Newcomer Zomb sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    293
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol:

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Folkens, la oss prøve å holde en høflig tone her... Den siste kommentaren kunne du vel egentlig spart deg, Peakman.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lygren
    Folkens, la oss prøve å holde en høflig tone her... Den siste kommentaren kunne du vel egentlig spart deg, Peakman.
    Tror nok jeg har postet så mange useriøse innlegg her snart at de fleste ikke tar meg så veldig høytidelig ;-)

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Joda, du har sikkert et poeng der, men Vega! og visse øvrige har jo hatt en liten "klinch" også tidligere, og jeg ser ikke noe poeng i å dra igang det med en spøkefull satire som nødvendigvis ikke Vega! ser like mye humoren i som deg...

Uansett, back to topic! 8)

Newcomer rodrik sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    77
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spesielt dali og denon vil man nok aldri få i posten om man bestiller.
    for det første er Dali eid av AudioNordDistribution som også eier klubben,
    de ville aldri skyte seg i foten på denne måten.
    Når det gjelder Denon så har visstnok flere aktører prøvd seg på paralellimport fra Tyskland, såvidt jeg vet har dette gått gjennom forhandlere i Tyskland og ikke denon selv.
    Hørte også at denon selv stoppet disse, husker ikke hvilke nettaktører det var, men et par stykker jeg kjenner bestilte 3805 uten å høre mer.
    Tror nok at Klubben har en ganske vanntett avtale med denon, det er tross alt AND som ditribuerer denon i Benelux landene.

Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Flageborg

Hva synes du???
    Da følger en liten oppdatering, som du kan sjekke på denne linken:

http://www.dpnorge.no/user_docView.a...04&prodCatId=0

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    79
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler alle å klikke rundt på det andre linkene på siden, artig lesestoff :P

Intermediate magking sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    610
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ROTFLMAO:grin:

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, denne slår nesten ugga bugga på alle fire.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kommer ikke inn på www.dpnorge.no , er siden nedlagt nå?

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •