Pioneer PDP-43MXE1 til "innpris"

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pioneer PDP-43MXE1 til "innpris"

Hei!

Har fått tilbud fra en bransjekompis om å få Pioneer PDP-43MXE1 til "innpris", mao. cirka 22.000 eks. mva.

INFO: http://www.pioneer.no/no/product_det...omy_id=431-470

Dette er en skjerm med XGA oppløsning, 1024 gråtoner, VGA/DVI inngang, og ellers alt av bildekvalitet som vi forbinder med Pioneer.

Er dette en bra pris? Pioneers salgskontor opplyser om veil. utpriser på 28.800,- eks. mva, noen billigere?

Prismessig blir dette rett under LG RZ-42PX12X, og rett over QPV sin 42" HD... Pioneer'en mangler riktignok komponent inngang og evt. TV-tuner, men vi snakker selvsagt om HTPC-bruk etc, så ser ikke det som noe stort tap

(P.S. Evt. om noen av dere skulle være interesserte, PM meg, så kan jeg se om jeg kan ordne flere.)

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sikkert en grei pris, men hva skal du bruke den til?

Den har jo ikke støtte for HDCP slik at digital kobling til DVD spiller er jo bare å glemme. Er en grunn til at dette er en industriskjerm.

Newcomer frod sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    166
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Pioneer PDP-43MXE1 til "innpris"

Sitat Opprinnelig postet av Baker
    Er dette en bra pris? Pioneers salgskontor opplyser om veil. utpriser på 28.800,- eks. mva, noen billigere?
    Det er farlig å si noe bastant her, men er marginene på denne på samme nivå som andre Pioneer produkter - kan du ikke forvente å få noe bedre pris.

Active Baker sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Peakman: Denne skal selvsagt brukes mot HTPC med scaler , det blir aldri aktuelt med DVD-spiller med HDCP. I dag bruker jeg en 24" dataskjerm som TV (siden den gamle røk), samt prosjektor, og har vent meg til det supre bildet man får ved å bruke "skjermer" og ikke tv'er (TV-signaler får jeg via parabol).

Det eneste jeg tenker en del på, er den "rare" 4:3 oppløsningen på en 16:9 tv. Tipper at jeg da må kjøre 1280x768 oppløsning på pc'en (bortsett fra på fullscreen film, der jeg kan kjøre 1:1 pixelmapping) og få skjermen til å skalere den siste biten

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    26
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Innpris

Jeg har hørt en lavere innpris en oppgitt, men forhandlerene har vel forskjellige priser i forhold til kvantum.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Pioneer PDP-43MXE1 til "innpris"

Sitat Opprinnelig postet av Baker
    Hei!

Har fått tilbud fra en bransjekompis om å få Pioneer PDP-43MXE1 til "innpris", mao. cirka 22.000 eks. mva.

INFO: http://www.pioneer.no/no/product_det...omy_id=431-470

Dette er en skjerm med XGA oppløsning, 1024 gråtoner, VGA/DVI inngang, og ellers alt av bildekvalitet som vi forbinder med Pioneer.

Prismessig blir dette rett under LG RZ-42PX12X, og rett over QPV sin 42" HD... Pioneer'en mangler riktignok komponent inngang og evt. TV-tuner, men vi snakker selvsagt om HTPC-bruk etc, så ser ikke det som noe stort tap

(P.S. Evt. om noen av dere skulle være interesserte, PM meg, så kan jeg se om jeg kan ordne flere.)

er ikke dette en industriskjerm med bråkete vifter?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •