Prisras hos elkjøp på flatskjermer - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av perarne
    Ja alpher, beklager ordbruken min. Kanskje jeg skulle ha sagt sølv da. Håper vi begge snakker om tuneren og ikke selve rammen på skjermen.
    Det der er børsta aluminium med sort akrylglass deksel det vettu

ja igjen alpher, beklager å måtte fortelle deg at det faktisk skal være DVI port på fronten av tuneren til den nye (435) HDE'en. Hvis du ikke har det så har du enten en FDE versjon eller så har du en eldre HDE versjon. Tror ikke fjorårets HDE versjon (434) hadde DVI...
    Må du gi deg! Var på lanseringa av Pioneer PDP434 da de slo på stortromma for at HDMi kom til å bli det store fremover...så DVi har nok ingenting å gjøre på en Pioneer plasma nei... Ihvertfall ikke når den har HDMi, som er "ett hakk vdere", fra før av

@lpher

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men grå er tuneren ihvertfall! ops:
    Er FDE-tunern som er grå...plast-grå!

@lpher

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    164
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Beach
    XDE versonen har i tillegg innebygget tuner for digitalt bakkenett hvis jeg ikke tar feil.
    Stemmer nok det ja... HDE og XDE er levert med samma bruksanvisning ihvertfall....og det eneste jeg har funnet av forskjeller, i forhold til mi egen HDE, er at XDE har digital tuner og Dolby Digital dekoder i tillegg....thats it

@lpher

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av alpher
    Stemmer nok det ja... HDE og XDE er levert med samma bruksanvisning ihvertfall....og det eneste jeg har funnet av forskjeller, i forhold til mi egen HDE, er at XDE har digital tuner og Dolby Digital dekoder i tillegg....thats it

@lpher
    Et litt morsomt fenomen når det gjelder akkurat dette er at bladet What HI-FI? testet FDE-versjonen i fjor og ga den en karakter midt på treet. I siste test (sjekk denne) blir imdlertid XDE-versjonen kåret til den beste plasmaen gutta har sett. :shock:

Er det noen som har sittet for lenge på pub før de gikk i gang med testen eller er det noe annet med elektronikken som forskjellig mellom de ulike modellene? Selve platen kan det i alle fall ikke være. De leveres separat og er de samme enten du kjøper fde, hde eller xde.

Ikke helt enkelt dette her...

Newcomer Njål sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    251
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RulleRask
    Et litt morsomt fenomen når det gjelder akkurat dette er at bladet What HI-FI? testet FDE-versjonen i fjor og ga den en karakter midt på treet. I siste test (sjekk denne) blir imdlertid XDE-versjonen kåret til den beste plasmaen gutta har sett. :shock:

Er det noen som har sittet for lenge på pub før de gikk i gang med testen eller er det noe annet med elektronikken som forskjellig mellom de ulike modellene? Selve platen kan det i alle fall ikke være. De leveres separat og er de samme enten du kjøper fde, hde eller xde.

Ikke helt enkelt dette her...
    Hvis jeg ikke husker helt feil ble det da testen kom ut spekulert på engelske forum i om eksemplaret av FDE'en de testet (som visstnok var et tidlig eks, muligens forhånds-eks) hadde fått seg en smell, og ikke fungerte som det skulle.

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da voldsomt til diskusjonsgrunnlag disse ørsma forskjellene skulle utgjøre da :P

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •