Toshiba 42WH46P 100Hz 10 store lapper hos deal.no bra kjøp?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    72
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba 42WH46P 100Hz 10 store lapper hos deal.no bra kjøp?

Min gamle tv er i ferd med å ta kvelden (alle hjørnene er lilla) og har i den annledning sett etter et stort tv til rundt max 10k. komm over denne:
    http://www.deal.no/produkt.cfm?id=75514
    toshiba 42" bakprosjektor med dvd spiller til 10000. Noen som har denne skjermen eller har kjennskap til den? hvordan er den billedmessig i forhold til mindre skjermer av crt type til rundt 6-7000 som er alterntivet?
    Håper noen har kjennskap til denne skjermen....

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Toshiba 42WH46P 100Hz

Hei.
    Jeg har kjøpt denne pakken hos deal,og jeg må si at jeg er rimelig fornøyd med tv`en.Det er ikke pixel plus kvalitet naturligvis,men til mitt bruk er den helt grei.den blir også brukt til å spille ps2 på.Men du må være obs på at du må være plassert så midt i mot skjermen som mulig,dess mer på skrå du er i forhold til skjermen,dess mørkere blir bildet.

Det som gjorde meg litt skuffet var leveringstiden.Da jeg bor litt utenfor allfarvei måtte jeg også betale 250 kroner ekstra i frakt(dvs.tot.600).Etter 5 uker fikk jeg tv`en,dvd`en har jeg ikke fått enda.Begge deler er bestillingsvare(dvs.ikke lagervare).

Jeg fikk heller ikke noe informasjon uten at jeg maste på dem via telefon.Sende mail var ikke hjelp i,de ble ikke besvart.
    Men de var sikkert lei maset:)

Konklusjon:grei vare,litt slapp service.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •