Elkjøp... - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9
Viser resultater 161 til 164 av 164

Tråd: Elkjøp...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Går jo greit med Svideo
    vel...jeg kjöpte en Monster component kabel för jeg dro ned her..og den kostet nesten 1000 kroner....saa naar jeg har sagt A maa jeg nesten si B og kjöpe meg en DVD som funker med kabelen...men naar det er sagt saa kan jeg ikke forestille meg at bildet kan bli mye bedre enn det allerede er :lol:

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,637
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av polkalizer
    Muligens gammelt nytt men i den nye reklameavisen fra elkjøp reklamerer de stort for infocus X1a med oppløsning på 1024 x 768! Genialt!
    Uten å ødelegge "Elkjøp..."-topic helt, så må vi få med Coop Obs i dagens Coop-avis.

"Epsonprojektor. 1200 ansi, støysvak 33dB som gjør den velegnet til hjemekinoanlegget. Kontrastforhold 400:1"

Blir jo kongebildet det her, eller?

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir jo kongebildet det her

he he he... 8)

Glad jeg satte meg litt inn i den fantastiske prosjektor verdenen för jeg löp og kjöpte :wink:

Active Perminow sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    340
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skyte fra hofta

Etter å ha lest endel kommentarer i denne tråden, så har jeg kommet frem til at de fleste negative innleggene handler om feilinformasjon fra selgere.
    Disse negative opplevelsene kunne lett vært unngått ved at selger sier noen få ord: "Jeg er ikke helt sikker selv, men hvis du venter litt så skal jeg finne ut av det for deg"
    Dette er det beste svaret du kan gi uansett hvis du møter spørsmål du ikke vet svaret på. Kunden opplever at selger er hjelpsom, og så serviceinnstillt at han velger å bruke tid og krefter på å løse problemet/spørsmålet ditt.
    Ingen kan klage på det, og kunden opplever å bli verdsatt.
    Kanskje til og med i større grad enn hvis selger hadde visst svaret.
    Ved å gjøre det på denne måten lærer også selgeren noe nytt hele tiden. Å skyte fra hofta eller å ta en spansk en lønner seg aldri.

Problemet er ikke dårlig produktkjennskap, men dårlig service, og dårlig salgskunnskaper.

P.S jobber selv på elkjøp og har enda ikke truffet en missfornøyd kunde som jeg har solgt noe til.

Side 9 av 9 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •