Elkjøp... - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 164

Tråd: Elkjøp...

Active Kjottolf sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av a|ex
    Dessuten har jeg ingen grunn til å tro at de to expert- og elkjøp-butikkene som jeg regelmessig frekventerer skal ha et dårligere service- og kunnskapsnivå enn andre avdelinger rundt omkring i dette landet.
    Mein Gott! Here we go again... Du snakker om i alle fall mange hundre ulike selgere. Dette blir litt for enkelt!

-Kjetil-

Intermediate Moho sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kranglefanter hele gjengen...

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt mer peil har dem da. Men jeg er enig at det begynner å tynnes i rekkene blant de virkelige entusiastene her også ja.

Han som er litt oppi åra på oslo hificenter med briller påstå han hadde et anlegg hjemme som var så dyrt at han kunne ikke snakke om det engang. Men så varte det ikke lenge før det visstnok var snakk om "flere millioner". hehe. det kan jo godt hende, men ...visste ikke at de tjente SÅ godt! :wink:

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Moho
    Det er jo søndag og så kaldt ute! Noe må man finne på. Kanskje man bør sette på en film istedet.

-Kjetil-

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er jo det som er poenget med forumet, krangle oss til enighet 8)

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kjottolf
    Det er jo søndag og så kaldt ute! Noe må man finne på. Kanskje man bør sette på en film istedet.

-Kjetil-
    Jeg er blitt pålagt å se "after the sunset" på kino etterpå. er den noe bra a tru?

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men la oss gjøre det enkelt

-Entusiastene er uansett så...eh...entusiastiske at de fint kan skaffe seg kunnskap på egen hånd.
    -Man kjøper jo ikke seriøs hi-fi på Elkjøp, med enkelte svært sjeldne unntak.
    -Elkjøp er bra på TV. Det kan man fint kjøpe der
    -Om man treffer på en faglig dyktig selger når man kjøper TV på Elkjøp, får enkelte bare ta det som en overraskelse.
    -Elkjøp og Expert henvender seg til folk flest. Det er der pengene ligger. Mange av de små spesialbutikkene går dukken.

-Kjetil-

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada, kan være enige om det. Men jeg vil ikke si at expert er noe dårligere på tv.

Og dette her med at de henvender seg til folk flest jo så, men det at de feilinformerer og lurer de samme menneskene er vel ikke så bra. Det er nettopp så dårlig nivået er enkelte steder, at selgerne ikke er klare over det selv engang :roll:

Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    333
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

-Kjetil-
    Jeg er blitt pålagt å se "after the sunset" på kino etterpå. er den noe bra a tru?
    Og her følger innlegg nr. 300, i en vennskapelig tone(la oss feire):

After the sunset ja... Så traileren nå. Virker som en real dose lettvint Hollywood-underholdning, for de som liker sånt. Sikkert masse fine surround-effekter.

:wink:

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, akkurat den typen underholdning kan passe meg bra ikveld så det var det jeg håpa på

Dessuten er det deilig meg gratis kino, popcorn og brus

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mens dere har kranglet har jeg gått en god skitur på Konnerud (på kunstsnø!).
    Ble paff da jeg så hvor lang denne tråden var blitt på kort tid! Men underholdende! Rart du ikke kan unngå å generalisere, slik motdebattanter flere ganger påpeker, alex!?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er også fra drammen, har handlet en del i elkjedene her, jeg er veldig fornøyd - har faktisk kjøpt en del produkter der. Er godt over gjennomsnittet interresert i slike produkter og har ikke blitt skuffet av noens kunnskapsnivå der ennå. Selgeren jeg kjøpte tv av for noen uker siden var svært så oppdatert på tvverdenen. Så ikke alle blir misfornøyd, alex.

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åssen tv kjøpte du og hvor kjøpte du den hen?

Det skulle vært stas med en avstemning på forumet som lyder slik:

Har du hatt dårlig erfaring med elkjøp eller expert?

Svaralternativer: Ja/Nei

Jeg tipper minst 3/4 ville svart et rungende JA!

Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skvaldre
    Er også fra drammen, har handlet en del i elkjedene her, jeg er veldig fornøyd - har faktisk kjøpt en del produkter der. Er godt over gjennomsnittet interresert i slike produkter og har ikke blitt skuffet av noens kunnskapsnivå der ennå. Selgeren jeg kjøpte tv av for noen uker siden var svært så oppdatert på tvverdenen. Så ikke alle blir misfornøyd, alex.
    Du må være svært, svært heldig som ikke har vært ute for noen dårlige erfaringer. Har du handlet mye på expert bonus på åssiden eller elkjøp på buskerud storsenter eller kobbervikdalen?

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du vil få det samme svaret om du spørr om man har hadt postive erfaringer. Å spørre på den måten er kun for å få det svaret man vil ha.

Hvis man spør på følgende måte.

Hva er ditt gerelle inntrykk av Elkjøp/Expert

1. Godt
    2. Middels
    3. Dårlig

så får du et mer "riktig" svar.

De fleste har hadt dårlige erfaringer med uansett foretning. Rimi var tom for kaviar en gang f.eks.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Han som er litt oppi åra på oslo hificenter med briller påstå han hadde et anlegg hjemme som var så dyrt at han kunne ikke snakke om det engang. Men så varte det ikke lenge før det visstnok var snakk om "flere millioner". hehe. det kan jo godt hende, men ...visste ikke at de tjente SÅ godt! :wink:
    Du snakker om Geir Tømmervik som er leder( eier?) av OHFC. Han har et veldig bra anlegg ja, se Fidelity nr 2, tror jeg det var. Men iom at han er importør, har han sikkert ikke betalt full pris...

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmmm...Geir ja, husker han fra butikken i Innherredsveien i Tronheim hvor jeg kjøpte Nakamitshi av han i 1984 og Sansui når han dukket opp i Oslo i 1989. Mimrer litt nå.... :wink:

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ikke helt ung fyr med trønderaksent? I så fall har du snakket med innehaveren av Oslo Hifi-Center. Han er superentusiast og har nok samlet seg et temmelig kostbart anlegg gjennom en del år. Han løp rundt og hang opp tepper rundt om i demorommet med Martin Logan og Dynamic Precision under den siste messa de arrangerte.
    Artig fyr med klare meninger om ting, og det meste er basert på erfaring. Er vel en av de få som kan sies å ha fullintegrert hobby og profesjon.

Intermediate polkalizer sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtale av tråden: Tråden begynner fint, men i feil kategori. Etter en kort stund slutter man å diskutere emnet, men diskuterer isteden selve diskusjonen og hvordan argumentene blir lagt frem. Temperaturen blant debattantene er høy, men for utenforsående er det som å se maling tørke/gresset gro/vann fordampe, kjeeeeedelig med andre ord. Dette midtpartiet er altfor langt og kunne med fordelt vært strammere redigert. Mot slutten tar det seg sinnsykt opp med brilleinfo og det hele. Desverre ender terningen på en toer. Lykke til neste gang!

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke i hvilken grad Elkjøp baserer seg på de faste kundene. Jeg tror svært mange av kundene deres er prishorer.
    Artig ordvalg. Men jeg tror du har rett: Jeg er jo selv i overkant interessert i kvalitet og ønsker jo helst at selger kan vi meg kvalifisert informasjon. Men de gangene jeg handler AV på Elkjøp, så har jeg gjort researchen på forhånd. Da er det pris som gjelder! Og forresten: Returretten er faktisk en super sikkerhetsventil. Ikke bare hjelper den deg hvis du har kjøpt et produkt som ikke svarer til forventningene, men den er også super hvis du har fått et eksemplar med feil. Da er det bare å returnere og få hevet kjøpet fort som f... Har selv benyttet meg av dette på en TV som hadde deformering i bildet.
    30-dagers returrett er en service som flere med fordel kunne tilby.

Side 4 av 9 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 8 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •