Silverstone LC10M - PSU og erfaringer????

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Silverstone LC10M - PSU og erfaringer????

Hei.

Har etterhvert kommet i gang med HTPC prosjektet mitt.
    Går for
    - Prescott 3.2 - pga billig brukt
    - Asus P4C800-E Deluxe - pga billig brukt....
    - Silverstone LC10M

Minne Tvkort og skjermkort kommer etterhvert.

Det jeg lurer på er hva jeg skal ha slags strømforsyning. Har vel egentlig lagt fra meg drømmen om en vifteløs PSU ettersom det krever stor sirkulasjon i kabinettet som vel, ja tro det eller ei, krever vifter..... som igjen bråker....

Har noen no forslag til psu som dere har prøvd? Hadde også satt pris på kommentarer til kabinettet. Har sett en del kommentarer til HC3 som vel er et bra kabinett. Har ikke sett noen til HC10...

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    68
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    CPU kjøler blir vel an Zalman CNPS7700CU, rimelig stor kjøler, håper bare den får plass i kabinettet. Tror denne er rimelig stillegående med 92mm vifte.

Newcomer ok sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    194
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes vel alle kabinetter over 1500 spenn er for dyre, men vil man ha den kule aluminiumsfronten så må man jo punge ut idag... :-)

Ikke hørt noe fra eller til om kabinettet, men du finner fort et par utenlandske tester om du googler etter Silverstone SST-LC10M.

Når det gjelder PSUer så er det jo rene jungelen der ute. Kommer veldig an på hvor mye penger du har og hvor mye strøm du skal trekke. Et bra sted å
    begynne er vel enten testene på hardware.no eller PSU-forumet på microplex.no. Microplex kommer forøvrig med sin egenspesifiserte Mist 500
    PSU neste uke, og den er det visst mange som har høye forhåpninger til. Rimelig stille er den visst også ifølge ryktene.

OK

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan anbefale NEXUS sin PSU, den er veldig stille og jeg tror du får det vanskelig å få resten av komponentene til å bli like stille..........

http://www.mamoz.no/produkt/NX%2D409...al_Silent.html

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •