Billigste DVD spiller med 5.1 ut og scart.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billigste DVD spiller med 5.1 ut og scart.

Heisann!

Jeg trenger en ny DVD spiller som har 5.1 ut da jeg har et headsett som støtter surround. Det må kobles analogt inn på headsettet´s enhet. Hvor kjøper jeg billigst DVD spiller med 5.1 og scart? Komponent eller S-video er ikke av stor betydning. Bildekvalitetet bør være "grei", her er det at den har 5.1 som er viktigts til en bra pris!

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tangent til 499 inkludert scart kabel?`Var iallfall tilbud før jul på den prisen. Enten elkjøp eller Lefdal. Komplett selger også Tangent.

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fant den til 895 kr på komplett, men ser at noen har skrevet at den ikke takler DVD-R plater så godt. Jeg trenger en spiller som takler DVD-R (eller +R da min brenner begge deler). Vil gjerne kunne avspille mine egne filmopptak som er gjort om til DVD på DVD spilleren! Min nåværende Denon DVD 900 takler DVD-R veldig bra, så denne funksjonen må den klare. Noen som vet om spiller med overnevnte speks som takler DVD-R bra? Foresten, hvis jeg skal brenne filmopptak til familien min av guttungen, er det DVD-R eller DVD+R som fleste stuespillere generelt tar? Har inntrykk av at dette er så forskjellig!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •