Ønsker: TV/DVD, Budsjett: 40-50.000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ønsker: TV/DVD, Budsjett: 40-50.000

Jeg har noen kroner til overs etter et boligsalg, og ønsker å kjøpe ny TV og DVD-spiller.
    Jeg har 40-50.000 til rådighet, forslag til hvilken TV og DVD-spiller jeg bør satse på? Tenkte på en plasmaskjerm (har lest mye godt om Philips, Pioneer og Panasonic), men er usikker.

Forslag, linker og annet mottas med interesse.

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til den prisen ville jeg har kjøpt en Pioneer PDP435 HDE til ca 45k og så en Pioneer DV668 til ca6000 evt Denon 2910 til 6500+ en god HDMI kabel mellom dvd og tv.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Re: Ønsker: TV/DVD, Budsjett: 40-50.000

Sitat Opprinnelig postet av DeakStarkiller
    Jeg har noen kroner til overs etter et boligsalg, og ønsker å kjøpe ny TV og DVD-spiller.
    Jeg har 40-50.000 til rådighet, forslag til hvilken TV og DVD-spiller jeg bør satse på? Tenkte på en plasmaskjerm (har lest mye godt om Philips, Pioneer og Panasonic), men er usikker.

Jeg har liten erfaring med plasma/lcd-skjermer, men må nødt til å spørre. Du vurderer ikke prosjektor da?? Synes fremdeles en betaler veldig mye for en flat ting å henge på veggen uten at bildekvaliteten nødvendigvis er det helt store........... For den summen kunne du jo få en glimrende prosjektor og DVD-spiller og samtidig sitte igjen med litt penger.... :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Anfield

Jeg har liten erfaring med plasma/lcd-skjermer, men må nødt til å spørre. Du vurderer ikke prosjektor da?? Synes fremdeles en betaler veldig mye for en flat ting å henge på veggen uten at bildekvaliteten nødvendigvis er det helt store........... For den summen kunne du jo få en glimrende prosjektor og DVD-spiller og samtidig sitte igjen med litt penger.... :wink:
    Leiligheten ligger ikke helt an til projektor, men har du konkrete tips skal jeg gjerne sjekke dem

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av Anfield

Leiligheten ligger ikke helt an til projektor, men har du konkrete tips skal jeg gjerne sjekke dem
    Må selvfølgelig da nevne:

Panasonic PT-AE700 ca 15k
    Adeo Greyvision lerret 4k
    Denon 2910 DVD 6,5k

Veldig fleksibel optikk på pana 700 som gir deg litt flere plasseringsmuligheter. Blir jo litt penger igjen da, også.... :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipsene. Men hva da med TV-bilde? Kan jeg få en TV-tuner for å få TV-bilde (parabol/Canal Digital) fra projektoren? Har du noen anbefalninger på dette også? (Akkurat denne biten er fullstendig upløyd mark for meg)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •