Sony HS50 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30

Tråd: Sony HS50

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg var innom Serviceavdeligen AS i dag og så på HS50.
    Spurte du om pris?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei, Jeg har bestilt igjenom min bror på elkjøp så jeg var bare for og se på bilden osv.

Og det var knall

Intermediate SVS! -man sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Fredrikstad
    Poster
    2,629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Har så lyst på denne projektoren etter hva jeg leser. MEN man må få sett den først. Er det ingen der ute som vet om en forhandler hvor man kan få den demonstrert på lerret.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Fra England:

http://www.gultronics.co.uk/og/index...;p=&m=Sony

Frakt til Sverige var 80£ så jeg antar det blir det samme til Norge. Total pris ca 19500,- Det begynner å bli skapelig
    Hvordan fungerer det med garanti, og eventuell reklamasjonsrett hvis man kjøper den fra England? Vil det være mulig å levere den inn noe sted i Norge hvis det skulle oppstå noen feil? F.eks ved oppgradering av firmware når det kommer fix for digitalkabelproblemet++?

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sk
    Jeg var innom Serviceavdeligen AS i dag og så på HS50.

Adrr:
    Nedre Kalbakkvei 88
    1081 Oslo
    Vet du om de hadde fått inn denne for salg eller om det kun var den ene de hadde til demo?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    32
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De skulle få den inn i dag.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fra England:

http://www.gultronics.co.uk/og/index...;p=&m=Sony

Frakt til Sverige var 80£ så jeg antar det blir det samme til Norge. Total pris ca 19500,- Det begynner å bli skapelig
    1374£,- ink frakt. Det blir totalt 20.000 med dagens kurs. Han jeg pratet med der var jo helt vill, når jeg sa jeg vill ha littegranne betenkningstid lurte han på hvorfor, og anbefalte meg å bestille med en gang :|

De sendte forøvrig 15-20 stk til Sverige hver dag, så noen går det tydeligvis. Han pratet om en leveringstid på 7-10 dager.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For alle i Stavanger regionen. ON/OFF (Best2buy) har nå demo av HS50 stående, så nå er det mulig å få sett den.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har i grunnen lovt å kjøpe den av en forhandler jeg kjenner, men han får den gjennom Serviceavdelingen. De hadde ikke fått inn noe i dag og kunne heller ikke love noe eksakt tidspunkt. Hvis de ikke får den inn i morra så blir det bestilling fra AVshop

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For de som lurer på hvordan garantier mm. står seg når man kjøper fra utlandet fikk jeg nettop en mail med en offisiell uttalese fra Sony:

• Europagaranti medfører at du har ett års garanti på produkter - Europagaranti betyr i utgangspunktet bare at man har standardisert på ett år som garantitid på forbrukselektronikk innenfor regionen Europa. Garantien medfører videre at, dersom behov for service oppstår, at du kan returnere aktuelle produkt til din forhandler, produsent, distributør eller grossist.

Sony har besluttet at reperasjoner innenfor Europagarantiens varighet kan foretas i alle europeiske land - MEN det forutsetter selvfølgelig at dokumentasjon og Europagaranti leveres i forbindelse med reperasjonen.

Når det gjelder bytte på produkt, som du også spør om, finnes det ingen Europa-avtale på ombytte, bare på service. Mao. dersom produktet skulle vise seg å være defekt ved mottak (les. Dead on arrival), vil produktet behandles som i en servicesak.

Jeg gjør også oppmerksom på at Europagarantien er kortere enn hva tilsvarende garanti utstedt i Norge vil være. Norske forbrukerlover er forholdsvis "trygge" for forbrukeren og det ligger mange "merverdier" i vår forbrukerlov - som går ut over Europagarantiene.

Som du skjønner finnes det noen "ulemper" ved å foreta innkjøp i utlandet av denne art.

Håper dette ga noe klarhet på våre prosedyrer - tror du vil finne tilsvarende prosedyrer fra samtlige leverandører av forbrukselektronikk.

Mvh. Are Bjøntegaard
      Produktansvarlig Sony Norge

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •