BenQ 6100 fra Dinhjemmekino.no ... Pålitelig?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

BenQ 6100 fra Dinhjemmekino.no ... Pålitelig?

Heisann! Jeg er i ferd med å kjøpe min første prosjektør i disse dager, og valget faller ikke overraskende på en BenQ 6100, da jeg er student som nettopp har flyttet, og med rimelig begrenset budsjett. Jeg ser da etter gode tilbud, selvsagt, og foreløpig har jeg funnet ut at den lille røveren er billigst på www.dinhjemmekino.no, der den går for 7500 kr. Men ... Dinhjemmekino.no har jeg aldri hørt om før!

Er det noen av dere som har erfaring med denne forretningen, og kan fortelle meg om de har brukbar kundeservice eller ikke? Jeg er litt avhengig av gode returmuligheter, ettersom jeg ikke har sett på en DLP-prosjektør før, og ettersom jeg er ekstremt følsom for flimmer fra TV-er, dataskjermer og annet, har jeg en anelse om at jeg kan komme til å se denne regnbueeffekten rimelig tydelig. Selvsagt vet jeg ikke det sikkert, og da er det kjedelig å sitte med skjegget i postkassa om jeg ikke får returnert prosjektøren! Noen som har erfaring med disse, eller kan anbefale andre forhandlere slik at jeg får en smooth entry til hjemmekinoens fabelaktige verden?

Newcomer HrOlsrud sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv her.
    www.projektor.no

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    2,112
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du råd bør du prøve Benq 5120 som er en hjemme kino projektor. 6100 er en data projektor. Du vil mest sannsynelig få et bedre bildet med 5120 enn 6100 dette fordi "innmaten" er bedre:wink: nett butikkene vet jeg ingen ting om.

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden