27" lcd til 7990,- på COOP - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Billig skjerm...

Når jeg så denne skjermen på OBS var den koblet til med scart mot en DVD spiller. Merket på denne spillerene husker jeg ikke, men tanken om at den var årsak til dårlig bilde har slått meg. Men det jeg så av skjermen da med DVD tilkoblet gjorde at denne skjermen ikke lenger var tema.

De kjørte ikke animasjonsfilm, men en vanlig ny film når jeg vurderte bildet. Dette var meget grått, kornete og hadde et rart etterslep :roll:

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    53
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for innspill

lurte på om du som har hatt denne skjermen en stund kan si noe mer om sortnivå og om det er noe lyslekasje rundt sjermens kanter.

Dette er noe jeg har sett på rimelige LCD sjermer tidligere.
    Sortnivå er jeg mest opptatt av når jeg fikk sjermen demostrert virket
    dette meget bra, men det var veldig opplyst der sjermen stod.
    Det er jo når mørket faller på at LCD sjermen mister ansikt, hvordan er
    denne?

Videre lurer jeg på dette med etterslep i bildet er det ett problem på dette
    produktett. Leste i bruksanvisningen og så den hadde noe som het 3d combi filter. Hvordan opplever du sjermen ved raske sideveis panoreringer?

Tilslutt lurer jeg på hva du betalte for Cambrigde spilleren med DVI utgang. det var jo veldig fristende hvis jeg går for denne sjermen.

Frode.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei.

Sortnivået på skjermen er generelt veldig bra. Når det gjelder lyslekkasje så er dette noe man kan se litt av i hjørnene på skjermen, men det er ikke irreterende mye, (for meg ihverfall) dette ser man jo også bare når det er helt svarte partier i hjørnene av skjermen.

Tven er oppgitt med en refresh rate på 16ms (typisk) og dette er bra. Jeg opplever ikke etterslep i bildet.

Cambridge Audio DVD79 har de på Hifiklubben til 1990,- denne har DVI utgang:-) og er en meget bra spiller prisen tatt i betraktning.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •