Pris på Sony VPL-VW10HT med Smart III kit

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    354
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Pris på Sony VPL-VW10HT med Smart III kit

Hei,

Går med tanker om å skifte projektor. Har i dag en Sony VPL-VW10HT som er Smart III kalibrert med fargefilter som jeg egentlig er veldig godt fornøyd med, men som vanlig er det lysten på noe nytt som ligger og gnager i sjela. I hovedsak er det savnet etter en digital inngang som vil være hovedgrunnen til å bytte.

Er litt usikker på hva denne prosjektøren er verdt, og om det er noe poeng å selge. Kanskje jeg heller skulle hengt den opp på arbeidsrommet og brukt den til å spille spill fra x-box :wink:

Om den skal selges så kommer den nok opp her på AVForum, så jeg tenkte jeg like godt kunne spørre her på forhånd hva som vil være en fornuftig pris for en pen 10HT. Har hengt på samme sted i snart 4 år, har gått ca 680 timer og er som sagt kalibrert med Smart III og påmontert fargefilter.

Takker på forhånd for innspill.

Gøran

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er etterhvert en gammel projektor, men rimelig lav kontrast, selv etter kalibrering. Jeg vil si 3-4k er riktig pris.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Riktig kalibrert og meg fargefilter spiller det ikke så mye rolle om produsenten oppgir "lav" kontrast. Men den bør dog kun brukes i et mørklagt rom :D

Når det gjelder pris så er vel SMART III alene verdt 3-4K? Men resultatet blir vel at det er vanskelig å få solgt en slik vil jeg tro... du bør vurdere å selge SMART III kittet utenom, det "trengs" jo ikke lengre på 10HT'n...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •