Benq projektorer hos Hifi-klubben

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 3 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 48
    Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Benq projektorer hos Hifi-klubben

Sitat Opprinnelig postet av Hifi-klubben
    Snart kan du kjøpe BenQ projektorer i Hi-Fi Klubben til markedets laveste priser! I løpet av kort tid vil
    Lyd&Bilde testvinneren PE7800, PE5120 (markedets rimeligste 16:9 DLP-modell) og toppmodellen PE8700 være å finne i
    våre butikker.

Informasjon om BenQ projektorer kommer snart på hifiklubben.no
    Tro om dette betyr at de tar over agenturet?

Robert-

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Snart kan du kjøpe BenQ projektorer i Hi-Fi Klubben til markedets laveste priser!
    Ikke sant.... :roll: Disse projektorene er presset såpass mye allerede at jeg tviler på at klubben kan selge de rimeligere.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De har noe de kaller dagspris, slik at de pj'ene jeg har sett der, blir solgt like billig som noe annet sted i Norge. Dette er vel dems måte å føre prisgaranti på. Utifra det jeg har sett, så tviler ikke jeg på dette. Men de setter den alltid lik den billigste prisen man finner. Fordelen er at dette er en butikk og ikke en ren nettbutikk.

Mvh

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal iallfall passe på dem i prisjakttrådene for å se om de blir billigst.

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gledelig! Klubben er jo i utgangspunktet en kjede med dedikerte ansatte som lever hifi/bilde! Selv om noen av forumets medlemmer opplever dårlig service i enkelte byer...
    Kan man håpe på PE7800 til 15K eller lavere? Mener å ha lest et sted at det kommer erstattere for 7800 og 8700 på nyåret. Det burde gi rom for prisfall på utgående modeller! :lol:

Off topic: Noen som så at Bonus Expert pusher Infocus 4800 til ca 10K og unnlater å nevne at 4805 for lengst har overtatt!? Stakkars jævler som prakkes på denne gamle PJen! :roll:

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg fikk dette mer eller mindre bekreftet fra en selger i grensen i dag (oslo). alt av toshiba skal vekk etter det jeg forstod. faen meg på tide. :lol:

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av keysersoze
    jeg fikk dette mer eller mindre bekreftet fra en selger i grensen i dag (oslo). alt av toshiba skal vekk etter det jeg forstod. fxxx meg på tide. :lol:
    Uten å ha testet selv. Hvorfor er det så på tide. Toshiba fikk da mye skryt av Bigscreen. Jeg antar den er bedre enn 5120.

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt klart rett, Peakman!!
    Jeg har sett begge og kan bekrefte at Toshibaen er klart bedre. Ikke på langt nær så rammet av regnbueeffekt og supert bilde. Hakket mindre støy enn Benq. (Og Benqen er behagelig lavtstøyende)
    Men for dem som ikke ser regnbuer er PE5120 svært prisgunstig!!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de toshibaene jeg har vært borte i på hfk har vært pill råtne. derfor møter jeg toshiba med stor skepsis. er klar over at deres mt-8 var i toppsjiktet en periode, men deres enklere modeller har få fortrinn i forhold til andre modeller slik jeg ser det.

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    de toshibaene jeg har vært borte i på hfk har vært pill råtne. derfor møter jeg toshiba med stor skepsis. er klar over at deres mt-8 var i toppsjiktet en periode, men deres enklere modeller har få fortrinn i forhold til andre modeller slik jeg ser det.
    "Pill råtne"... Det er ikke frukt vi snakker om her, keyser! Kan du være litt mer oppklarende i kritikken av Toshiba!?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ikke hørt noe om at Toshiba skal ut av Klubben, derimot Optoma er sendt på hue og rævva ut! Og endelig får vi Benq på "Dagspris" i klubben også!

Forøvrig så er jo poenget med Dagspris konseptet at med en gang noen sier fra om en lavere pris et annet sted, så sjekker de denne og setter ned. De kan jo ikke til en hver tid ha oversikt over alle steder, derfor er de avhengige av kunder som sier fra!!

Intermediate
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    624
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av macca
    "Pill råtne"... Det er ikke frukt vi snakker om her, keyser! Kan du være litt mer oppklarende i kritikken av Toshiba!?
    vel, mye ligger i at jeg føler meg rævkjørt av hfk når jeg var naiv og ny i "gamet" gav langt borte i 20k for en mt-4 fra toshiba samt et lerret. jeg trodde jeg fikk en skikkelig god deal, men selv for ett år sida da jeg kjøpte den var den "pill råtten".

edit: denne tråden sporer av. hvis noen ønsker videre diskusjon kan de pm'e meg.

Intermediate robertaas sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    3,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alver'n
    Jeg har ikke hørt noe om at Toshiba skal ut av Klubben, derimot Optoma er sendt på hue og rævva ut!
    Fortell, fortell!

Robert-

Guru Peakman sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2003
    Poster
    5,232
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Siden mange av Toshiba projektorene (f.eks MT8) er Infocus projektorer så syns jeg det er rart du har slike forestilninger om at Toshiba er dritt.

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gledelig! Klubben er jo i utgangspunktet en kjede med dedikerte ansatte som lever hifi/bilde! Selv om noen av forumets medlemmer opplever dårlig service i enkelte byer...
    Kan man håpe på PE7800 til 15K eller lavere? Mener å ha lest et sted at det kommer erstattere for 7800 og 8700 på nyåret. Det burde gi rom for prisfall på utgående modeller! :lol:

Off topic: Noen som så at Bonus Expert pusher Infocus 4800 til ca 10K og unnlater å nevne at 4805 for lengst har overtatt!? Stakkars jævler som prakkes på denne gamle PJen! :roll:
    Har i allefall fått med meg at det kommer noe som heter PE8710 noe specs vet jeg ikke!

Expert jfinneru sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    5,983
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alver'n
    Jeg har ikke hørt noe om at Toshiba skal ut av Klubben, derimot Optoma er sendt på hue og rævva ut! Og endelig får vi Benq på "Dagspris" i klubben også!

Forøvrig så er jo poenget med Dagspris konseptet at med en gang noen sier fra om en lavere pris et annet sted, så sjekker de denne og setter ned. De kan jo ikke til en hver tid ha oversikt over alle steder, derfor er de avhengige av kunder som sier fra!!
    at optoma er sendt på hue og ræva ut av klubben medfører ikke riktighet. pratet akkurat med optoma importøren, og det er nylig skrevet en avtale med hifiklubben sentralt i danmark.
    Videokalibrerer
    AV-tekniker
    Crestronprogrammerer
    AMX Programmerer
    Freelance AV-journalist

afinner@online.no

Active Tomtom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Peakman
    Skal iallfall passe på dem i prisjakttrådene for å se om de blir billigst.
    Hehe. Vaktbikkja Peakman :lol:

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg er enig i det! Jeg baserte meg kun på de informasjonene jeg hadde tilgjengelige! Hvis andre informasjoner foreligger så er det bare å beklage det!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thlian

Har i allefall fått med meg at det kommer noe som heter PE8710 noe specs vet jeg ikke!
    Jeg tror du tar feil. Det verserte lenge rykter om at PE8700 med HD2+ (i motsetning til HD2) skulle få navnet PE8710. Men, som vi vet, ble det ikke gjort noen endring i modellbetegnelsen. Derimot ryktes det at PE8720 med 8-segments fargehjul er på trappene.

Intermediate Thlian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    2,018
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kjøper vi den 8)