Samsung HU7205 - Tidenes kjøp? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 42
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Madisiri Vis post
    Sendte en mail til kundesenteret på Expert, ser ikke ut som engang de har de tekniske spesifikasjonene på denne.. Og de trodde denne hadde 3D..
    Ja, kontroll på tingen de säljer har de bevisligen inte. Samma sak på Strömmen storsenter. Klart den har 3D sa säljaren. Det har den inte argumenterade jag. Han fick undersöka detta innan han gav upp. Var inne där nu på morgonen och köpte(beställde) en. Leverering om 2-3 veckor på den 5 september stod det på pc'n men det var fel enligt säljaren. Typiskt de stora kedjorna att annonsera för ting dom inte har eller haft på lager på länge. Blir intressant att se om det är en bra tv detta. Säljaren masade väldigt om klargöring. Är detta värt 899:- för mig som inte är så insatt i kalibrering eller klarar jag det själv med diverse hjälp från sidor på internätet?

16 700:- är dock en fin pris

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du får poste svaret her da?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av axel666 Vis post
    Ja, kontroll på tingen de säljer har de bevisligen inte. Samma sak på Strömmen storsenter. Klart den har 3D sa säljaren. Det har den inte argumenterade jag. Han fick undersöka detta innan han gav upp. Var inne där nu på morgonen och köpte(beställde) en. Leverering om 2-3 veckor på den 5 september stod det på pc'n men det var fel enligt säljaren. Typiskt de stora kedjorna att annonsera för ting dom inte har eller haft på lager på länge. Blir intressant att se om det är en bra tv detta. Säljaren masade väldigt om klargöring. Är detta värt 899:- för mig som inte är så insatt i kalibrering eller klarar jag det själv med diverse hjälp från sidor på internätet?

16 700:- är dock en fin pris
    Jeg fikk beskjed om att den ville komme til min lokale expert forhandler 8. eller 9. september, men stoler ikke 100% på det nei. Håper den kommer før helgen den 12. september!
    Man klarer nok å justere noenlunde ok bilde selv, er man helt nazi bør man sikkert få hjelp.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jag är nog "små-nazi" är jag rädd. Klart är ju att om man köper en tv för nästan 20 papp så bör man kanske få till professionell hjälp för bäst möjliga bild på "dumburken". Dock är jag inte säker på att det blir bäst möjliga bild om det är expert själva som gör alla inställningar.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Når det alikevel er snakk om kalibrering, må gjerne de med peiling på det forklare hva man bør justere på, eventuelt linker til sider med beskrivelse, eller linker til side/sider med bra kalibrerings disker:-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av axel666 Vis post
    Jag är nog "små-nazi" är jag rädd. Klart är ju att om man köper en tv för nästan 20 papp så bör man kanske få till professionell hjälp för bäst möjliga bild på "dumburken". Dock är jag inte säker på att det blir bäst möjliga bild om det är expert själva som gör alla inställningar.
    Enig i det, er noe man må vurdere selv det der. Googla litt, man finner jo basic guider som hjelper deg langt på vei. Type bakbelysning, kontrast, lysstyrke osv osv.
    Ser hifiklubben hadde kalibrerings disk, men vet ikke hvor bra de er?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    http://www.prisguide.no/produkt/sams...5hu7205-216459

Expert har gjort om til "ikke på lager", mens multicom og proshop har 2 dager. Er det lov å håpe?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2014
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan så du multicom og proshop? Proshop så jeg hadde fjernet hele produktet på siden tidligere idag.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan så du multicom og proshop? Proshop så jeg hadde fjernet hele produktet på siden tidligere idag.
    Prisjakt. Ja så det.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tidenes nedsig, sjekka nettsiden til expert nå, ny forventet dato er 17. september!! Kan da ikke være mulig..!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2014
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tragisk!! Hadde en følelse faktisk.. Menmen... Bare 3 uker til

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tragisk er mildt sagt!!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til dere som har kjøpt tv'n, tok dere med trygghetsforsikring? Jeg gikk på en 5 års avtale til 4300 tror jeg det var, lurer litt på hvor nødvendig det egentlig var?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2014
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja.. Smak og behag.. Har aldri tegnet trygghetsforsikring, er 5 års reklamasjonsrett uansett. Har vært uheldig èn gang, da festene bak tven løsnet og den smalt i bakken.. Da var uflaksforsikring(innbo) greit å ha, fikk hele kjøpesummen utbetalt og ny tv ble handlet inn..

Så etter min mening så er det bortkastet, er vel det jeg har lest også flere steder.

Les for eksempel denne:
    http://www.dinside.no/913242/slik-se...hetsforsikring

Sitat Opprinnelig postet av dj_silvia Vis post
    Til dere som har kjøpt tv'n, tok dere med trygghetsforsikring? Jeg gikk på en 5 års avtale til 4300 tror jeg det var, lurer litt på hvor nødvendig det egentlig var?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja.. Smak og behag.. Har aldri tegnet trygghetsforsikring, er 5 års reklamasjonsrett uansett. Har vært uheldig èn gang, da festene bak tven løsnet og den smalt i bakken.. Da var uflaksforsikring(innbo) greit å ha, fikk hele kjøpesummen utbetalt og ny tv ble handlet inn..

Så etter min mening så er det bortkastet, er vel det jeg har lest også flere steder.

Les for eksempel denne:
    http://www.dinside.no/913242/slik-se...hetsforsikring
    Har lest denne, ganske så kynisk. Var min samboer som var å handlet tv'n, så hun blei overtalt av selgeren.
    Ser jo att noen mener det er bra også, da egenandelen på innbo er høy i forhold til denne trygghetsforsikringa. En annen ting er verditap og avkortning om man er uheldig med selskapet man har forsikring i. Noe å tenke på dette, får se hva jeg gjør. Er ikke betalt enda, så mulig jeg gir f. Kontakte forsikringsselskapet mitt å høre hvordan ståa er med innbo, egenandel osv.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2014
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dj_silvia Vis post
    Har lest denne, ganske så kynisk. Var min samboer som var å handlet tv'n, så hun blei overtalt av selgeren.
    Ser jo att noen mener det er bra også, da egenandelen på innbo er høy i forhold til denne trygghetsforsikringa. En annen ting er verditap og avkortning om man er uheldig med selskapet man har forsikring i. Noe å tenke på dette, får se hva jeg gjør. Er ikke betalt enda, så mulig jeg gir f. Kontakte forsikringsselskapet mitt å høre hvordan ståa er med innbo, egenandel osv.
    De store kjedene har mindre og mindre marginer på produkter de selger, derfor må de smøre på med andre "unødvendige" produkter de kan tjene penger på. Elkjøp for eksempel har startet med "klargjøring av tv" til 990kr (Jeg ble for øvrig tilbudt til kr 490).

Jeg ville nok ha undersøkt med forsikringsselskapet..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De store kjedene har mindre og mindre marginer på produkter de selger, derfor må de smøre på med andre "unødvendige" produkter de kan tjene penger på. Elkjøp for eksempel har startet med "klargjøring av tv" til 990kr (Jeg ble for øvrig tilbudt til kr 490).

Jeg ville nok ha undersøkt med forsikringsselskapet..
    Helt klart, de melker ut det man kan. Egenandelen min på innbo er like dyr som 5 års trygghetsavtale, så da er den saken grei.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jaja, gikk akkurat inn å sjekket lagerstatusen igjen, nå har de utsatt til 15. Oktober. Dette går bare ikke ann, det er 6 uker lenger enn de først lovet. Blir nok å heve kjøpet.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja. Detta var förbannat dålig kundeservice. Är väl egentligen inte överraskad. Blir till å häva köpet ja

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    56
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det som är mest irriterande med hela denna annonsen är att de har haft den 4-5 gånger den senaste månaden och aldrig haft tv'n på lager. Falsk marknadsföring dyker upp i mitt huvud.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Lignende tråder

1. Tidenes tilbud på LED-tv: Samsung 46" B6050. 9999,-
    By lcdnorway in forum Produkt -og prisjakt Video
    Svar: 2
    Siste melding: 12-04-2009, 00:45
  2. Svar: 0
    Siste melding: 09-07-2009, 16:40
  3. Tidenes beste DVD
    By Diceman in forum HD filmer (Blu-ray, streaming)
    Svar: 42
    Siste melding: 05-21-2006, 13:59
  4. Tidenes beste, 717
    By High-End in forum UHD Blu-ray-spillere
    Svar: 19
    Siste melding: 12-02-2003, 18:24

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine