Hvor kan man se Panasonic PT AE-700 i Oslo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor kan man se Panasonic PT AE-700 i Oslo

Noen som vet om forretninger i Oslo hvor man kan få sett en demo av Panasonic PT AE-700?

Jeg er i orienteringsfasen i prosjektor-prosjektet mitt, og dette er en av prosjektorene jeg kunne tenke meg å se.

.w

Newcomer Junior74 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lefdal alnabru har denne stående utstilt, ikke de beste forholdene men du får jo sett den

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset.

Men jeg hadde håpet det fantes noe mer sentrumsnært, for oss billøse.... Noen som veit om et sted i sentrum?

.w

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe sååå langt utafor by'n a gitt Går da buss støtt og stadig, tar 5min fra helsfyr.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er det vel ikke så mange som definerer Helsfyr som sentrum, akkurat. Og de 5 minuttene du sier det tar vet alle vi kollektivryttere at fort blir til 30 så lenge det ligger et snøfnugg på bakken.

Men hvis det ikke finnes noen annen mulighet, så er det vel ikke noe annet å gjøre enn å stille seg opp i slapsen på Helsfyr i håp om at bussen ikke er alt for forsinket....

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis tid er penger går det jo opp i opp med taxi...

Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wirrum
    Nå er det vel ikke så mange som definerer Helsfyr som sentrum, akkurat. Og de 5 minuttene du sier det tar vet alle vi kollektivryttere at fort blir til 30 så lenge det ligger et snøfnugg på bakken.

Men hvis det ikke finnes noen annen mulighet, så er det vel ikke noe annet å gjøre enn å stille seg opp i slapsen på Helsfyr i håp om at bussen ikke er alt for forsinket....
    Er det virkelig mulig? En HEL halvtime altså? Ja du kan være glad du ikke bor i distriktsNorge du :-) Da blir en HEL halvtime liten........ :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal vi vel ikke starte en bygd/by konflikt ut av dette - det blir litt vel offtopic.

Jeg kan likevel ikke dy meg for å føye til at bor man på bygda så kan man kjøpe seg en bli, en svære enebolig (med eget hjemmekino-rom) og kanskje et lite helikopter for prisen av en lelighet i byen. Man blir mao uavhengig av kollektiv-transport. Det er litt mer behaglig å sitte komfortabelt i en bil med musikk på annlegget, og faktisk finne en parkeringsplass under en km fra inngangen til forretningen enn å stå i slaps til opp til knærne før busen spyler ned den siste drøye metern opp til halsen et kvarter etter at den skulle vært der, før du går ombord og får en fantastisk ståplass bak en barnevogn med en unge som skriker og som absolutt må prøve å grafse på alt den når fra vogna - dvs min kropps ekstremiteter og klærne som beskytter dem, mens mora bare ser en annen vei eller smiler litt unnskyldende...

Men nok om det - jeg tok altså turen til Lefdal, og fikk sett panasonicen. Utstillingen var ikke akkurat under ideelle forhold - mye lys fra lokalet - men jeg fikk da et inntrykk og må si jeg ble mektig imponert. Jeg fikk også sett benq 5120 og 7800. Også sistnevnte imponert - men i en enda høyre prisklasse. 5120 hadde ekstremt tydlig regnbue-effekt - hvilket gjorde den ganske uaktuell.

Når bare finansieringen er i bok blir det handel. Lottokupong er levert.

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen som vet om Lefdal har kalibrert sine projektorer? Dersom ikke dette er tilfelle blir jo bildene MYE bedre enn det man ser i butikklokalene, også mtp. lysforhold.

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En av forumets medlemmer med DVE kunne jo ta turen opp for å være behjelpelig. se på det som å "spre budskapet" til menigheten...

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset.

Men jeg hadde håpet det fantes noe mer sentrumsnært, for oss billøse.... Noen som veit om et sted i sentrum?

.w
    bare å stikke innom meg en tur hvis du vil..bor ikke så langt unna sentrum! alexander kiellandsplass..

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gaultier
    Takk for tipset.

.w
    bare å stikke innom meg en tur hvis du vil..bor ikke så langt unna sentrum! alexander kiellandsplass..
    Takk for det meget generøse tilbudet. Jeg er foreløpig tilfreds med tittet på lefdal på alnabru, men når neste års familiebudsjett er vedtatt i familieråd, og jeg for alvor skal kjøpe den kan jeg kanskje tenke meg å se prosjektoren under litt mer ideelle forhold enn hva lefdal hadde å by på før jeg gjør en investering - da tar jeg i såfall kontakt og hører om tilbudet fortsatt står ved lag.

.w

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    264
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av gaultier
    Takk for tipset.

.w
    Takk for det meget generøse tilbudet. Jeg er foreløpig tilfreds med tittet på lefdal på alnabru, men når neste års familiebudsjett er vedtatt i familieråd, og jeg for alvor skal kjøpe den kan jeg kanskje tenke meg å se prosjektoren under litt mer ideelle forhold enn hva lefdal hadde å by på før jeg gjør en investering - da tar jeg i såfall kontakt og hører om tilbudet fortsatt står ved lag.

.w
    ikke no problem!
    men hvis du på noen som helst måte er tilfreds over titten på lefdal (annet enn og se hvordan selve boksen ser ut), får du iallefall hakeslipp når du ser den under noen hakk bedre omgivelser og skikkelig kalibrert!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •