Skal bestille meg plasma via "hjemmepc-ordninger.. :-)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Intermediate Etaten sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Skal bestille meg plasma via "hjemmepc-ordninger.. :-)

Hei alle sammen.. :-)

Har nettopp fått tilbud om å benytte meg av "hjemme-pc"-ordning på jobben. Nå er det slik at det ender vel med en enkel og grei bærbar pc samt noe fint til stua :-) Nå bruker min kommune Datakjeden(komplett.no.) Blant sortimentet de har er også denne skjermen. Jeg er klar over at dette ikke er "top of the line", men har heller ikke anledning til å kjøpe en veldig dyr plasmaskjerm. Denne kom jo relativt godt ut i test, og virker som en grei inngangsbillett til plasma i stua. Mitt bruksområde blir tvtitting vis digital Canal+ tuner, samt dvd og hjemmekino... (Kanskje litt onlinespilling også) Skjermen fikk terningkast 5 i en test på http://www.dinside.no/php/art.php?id=104349

Modellen heter: JVC TV 42" Plasma GM-V42E

Link til siden: http://datakjeden.no/default.asp?bID=4&sm=tv_pa

Det jeg håper på ved dette innlegget er å høre om noen av dere har noen egne erfaringer med denne skjermen... Alt av innspill mottas med takk...

Med hilsen

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Komplett har vel også Panasonic. 37" PA30 bør jo vurderes. Av det jeg har sett, har den et bedre bilde.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303238&cks=PRL

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt det jeg også. Men jeg må bestille uten tuner jeg...

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Begge de nevnte skjermer er wvga skjermer. Jeg ville hatt litt is i magen og gått for en HD skjerm. Det er i hvert fall min mening. Det kan skje ting rundt HDTV fortere enn man kanskje tror...

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,638
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OleM
    Begge de nevnte skjermer er wvga skjermer. Jeg ville hatt litt is i magen og gått for en HD skjerm. Det er i hvert fall min mening. Det kan skje ting rundt HDTV fortere enn man kanskje tror...
    Den støtter jeg.
    Har ikke vært så imponert over billedkvaliteten på plasma generelt, men etter å ha sett en D-VHS på en HD-plasma ble jeg imponert.
    Gå for en som støttet HD.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    748
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For min del så er jeg ikke så "high-maintenace" at jeg må gå for hd-standarden. Jeg går for en rimelig modell nå, så får jeg heller oppgradere til en bedre plasma eller prosjektor etterhvert. Var bare det at jeg får ordnet meg en slik gjennom denne ordningen som gjør at jeg kjøper nå.. Ellers så har jeg sjekket litt runddt og tatt noen telefoner... Snakket bl.a. med en som har en slik LG-skjerm selv og han er meget fornøyd i forhold til prisklassen... Vet ikke hvor mye til kvalitetsstempel det er, men hifiklubben har nå bestemt seg for å begynne å føre LG-plasmaer... Visstnok pga LG's fremgang i flat-teknologi... :-) Nå er det også verdt å legge seg til merke at denne skjermen ikke er første generajons plasma, men Flatron-teknologi...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •