Lamper til Sony VPL-HS50

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lamper til Sony VPL-HS50

Har gravd litt på loftet, og fant to (!) lamper til HS50. La dem ut på AVtorget, men antar at antallet som sitter på slik en projektor er sterkt avtagende. Jeg har altså to slike som ser ut til å være i ny innpakning som jeg vil selge. Aner ikke hva de er verd. Følte at jeg måtte lage en post her for å i det hele tatt komme i kontakt med noen som kanskje kjenner en person med en slik projektor. Er noen år siden jeg frekventerte dette forumet, så jeg er litt usikker på om jeg bryter retningslinjer her, men forstår jeg det riktig, så er det å henvise til AVtorget lovlig. Håper det i alle fall =)

-Morgan-

Active NorwegianGoose sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    462
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ko_deZ
    Har gravd litt på loftet, og fant to (!) lamper til HS50. La dem ut på AVtorget, men antar at antallet som sitter på slik en projektor er sterkt avtagende. Jeg har altså to slike som ser ut til å være i ny innpakning som jeg vil selge. Aner ikke hva de er verd. Følte at jeg måtte lage en post her for å i det hele tatt komme i kontakt med noen som kanskje kjenner en person med en slik projektor. Er noen år siden jeg frekventerte dette forumet, så jeg er litt usikker på om jeg bryter retningslinjer her, men forstår jeg det riktig, så er det å henvise til AVtorget lovlig. Håper det i alle fall =)

-Morgan-
    De som fortsatt har denne projektoren idag med dagens standarer, tviler jeg på at kjøper ny lampe når den tid kommer. Idag får du jo en OK projektor til 7000.- og da tror jeg lampebytte er uaktuelt. Du kan jo prøve, men jeg tror ikke du får så mye for den, desverre.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av NorwegianGoose
    De som fortsatt har denne projektoren idag med dagens standarer, tviler jeg på at kjøper ny lampe når den tid kommer. Idag får du jo en OK projektor til 7000.- og da tror jeg lampebytte er uaktuelt. Du kan jo prøve, men jeg tror ikke du får så mye for den, desverre.
    Du har nok helt rett, men noen hundre for å holde liv i barnas underholdningssentral er nok kanskje noen villige til å betale, jeg vet jeg hadde vært det. Uansett, venter i spenning =)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    208
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De ble da solgt. 300kr + porto for to nye lamper, en som var brukt 300 timer, og ett luftfilter til HS-50. En eller annen sparket liv i PJen sin i noen år til, og jeg fikk betalt for både porto og en kvart tank bensin. Jeg liker win-win situasjoner.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •