DVE på lager ? - Side 5

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 5 av 5 FørsteFørste 1 2 3 4 5
Viser resultater 81 til 91 av 91
    Intermediate borabora sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    527
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Skvaldre
    Bestilte på www.amazon.com jeg, har aldri brukt de før... Erfaring? Ble nok NTSC versjon på meg, er det helt feil også? Har en pioneer dvdspiller og sagem 45" som jeg skal benytte den på...
    Litt forskjell på den og pal ja, men kommer vel ann på hva du skal se på.
    Har en pal versjon uåpnet om du vil bytte...

Newcomer Beach sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    168
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, da var den bestilt fra dvdpacific. Men husker jeg riktig at det var den sjappa som hadde litt problemer med at penger plutselig ble trekt fra kundenes visa kort? Altså, uten at du hadde bestilt noe? Håper det er fikset i allefall. Er sikkert det. ca 120 kroner inkl frakt var jo en ganske ok pris det. Sto "low stock" så jeg regner med at de har den inne og at de shipper den snart.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    216
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av borabora
    Sitat Opprinnelig postet av Skvaldre
    Bestilte på www.amazon.com jeg, har aldri brukt de før... Erfaring? Ble nok NTSC versjon på meg, er det helt feil også? Har en pioneer dvdspiller og sagem 45" som jeg skal benytte den på...
    Litt forskjell på den og pal ja, men kommer vel ann på hva du skal se på.
    Har en pal versjon uåpnet om du vil bytte...

Tenkte og håpet på å få justert farger, hvitfarge og slikt... både tv og dvd takler jo ntsc.. men er det andre tekniske forskjeller som gjør at jeg burde satse på pal versjonen isteden?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en ekstra DVE pal pga dobbelt-bestilling. Disken er uåpnet og kan hentes hjemme hos meg på Bislett mot 100,-. Send meg et PM om noen skulle være interessert.

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DVE er på vei fra Dvd"soon"..... bestillte vel i begynnelsen november engang.

Mvh

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Soundfre@k
    DVE er på vei fra Dvd"soon"..... bestillte vel i begynnelsen november engang.
    Jaggu! Jeg bestilte 17. november og nå er min på vei også!! :lol:

Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til tross for at dette er nevnt i diverse tråder 100 ganger tidligere, så vil jeg likevel oppfordre til IKKE å bestille varer hos dvdsoon. Er man kun ute etter god pris så er dvdsoon muligens stedet og handle, men jeg personlig synes det er håpløst dårlig å måtte vente opptil flere måneder før de sender varene. :?
    Dvdsoon tar betalt med en gang bestillingen tikker inn, deretter har de store renteinntekter på å la folk vente noen måneder før de (bestiller inn, og...) sender varene. Men som sagt, er varen in stock og den ene ansatte på jobb har en god dag, så kan man en sjelden gang ha flaks og få en billig dvd tilsendt på tilnærmet normal tid.

Bestilte i dag DVE her: http://www.dvdpacific.com/item.asp?ID=554636 som i motsetning til dvdsoon kan kundebehandling kombinert med gode priser!

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei og atter nei!
    Ikke sett gode firmaer i diskreditt på denne måten, "holy diver". (Det er ikke mye kristlig!!)
    Dvdsoon har jeg kjøpt filmer fra i et par års tid, og det har aldri vært noe tull. Ja, DVE tok 8 uker - og det er svakt!
    Men det er jaggu den eneste jeg har venta lenge på.
    Et par ferske eksempler:
    Fikk nylig alle 5 Death Wish-filmene. Sto i status "on order" og hadde dem alle i løpet av 2 uker. Den som var "in stock" nådde meg på under ei uke. Ga 7,98 CAD per film - ekstremt billig!
    "Get Back" musikkfilm med McCartney ble utgitt 18.01.05. Forhåndsbestilte denne nyttårsaften for å få fri frakt. Fikk mail om at den er sendt allerede 19.01.
    Du verden hvor mye rentetap jeg tar på utlegg på 50-100 kroner... :shock:
    Men du bestiller kanskje ukentlig fra soon, og vet bedre enn meg? :wink:

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er en av de som har mistet tilliten til DvdLate.
    For ett år siden var de helt kurrant. Alle in-stock filmer levert på under en uke.
    Nå er det ren skjær bingo.
    Siste filmen jeg venter på var in-stock. Bestilt for over 2 uker siden.
    Den lå hele 8 dager i status "packaging". Er spent på om de har husket å ta gummistrikk på denne gangen selv om filmen er vakumpakket i plast.

Nei, Play.com er flinke, Platekompaniet er faktisk MEGET raske, men ofte pris i disfavør. Likevel har de gode tilbud.

Husker for 5 år siden da jeg fikk min første dvd-spiller via PC.
    Brukte da Dvdstrax, og i tilfeller hadde jeg en film dagen etter hvis den var bestilt før klokken 11:00.
    Det var tillitsvekkende service det. Så ble de tregere og tregere, og jeg gav opp i takt med at prisene ble for dyre.

Active Holy Diver sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Macca, gamle krok!

Jeg har òg benyttet meg av dvdsoon et par års tid og det har "alltid "bare vært tull. Fint at du fikk Death Wish filmene så raskt (de kan forsåvidt ha stått "on Order" et halvt år før du bestilte dem), men det skulle bare mangle at den aktuelle forhandler gjør hva den kan for å sende kunden varen så fort som mulig etter at den er blitt in stock. Om det bare tar en uke eller ei før den ligger i postkassa spiller ingen rolle, for det er selvfølgelig ikke dvdsoon som står for frakten over fjorden.

Den som var "in stock" nådde meg på under ei uke. Ga 7,98 CAD per film - ekstremt billig!
    Jepp! Fin pris. Dette er jo eneste grunnen til at dvdsoon består. På en annen side ikke spesielt imponerende at dvdsoon sender en vare som står "in stock". Takk heller en rask postgang.
    Poenget mitt er at sannsynligvis over halvparten av alle titlene som står oppført hos dvdsoon er "on order". Dette er "Kom til butikken vår"-taktikk på samme måte som det Elkjøp gjør,- reklamerer med varer som ikke finnes på lager.

Du verden hvor mye rentetap jeg tar på utlegg på 50-100 kroner...
    Jeg mente selvfølgelig ikke at dvdsoon gjør seg fete på renteinntektene fra dine 100kroner. Jeg tar høyde for at det er noen flere enn kun deg som bestiller fra dvdsoon. La oss heller si at de til enhver tid har f.eks. 1000 bestillinger inne på varer som står on order. Når dette hales ut et par måneders tid, så er det klart at dvdsoon tjener renter på disse ikke ubetydelige summene.

Jeg bestilte vel ukentlig fra dvdsoon en periode, men har lagt meg av uvanen. Hver sin smak vettu.
    Hvis det fungerer bra for deg Macca, så er ingenting bedre enn det! Du får i hvertfall rimelige filmer!

Active macca sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :lol: