Levering Adeo

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14

Tråd: Levering Adeo

Newcomer Junior74 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ingen som vet hvor lang leveringstid det er på ADEO? Har bestilt på avshop på tisdag, der stod det 3-5 dager levering eller noe, tar dette flere uker så vurdere man jo å finne en butikk istedet.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,042
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stemmer nok ganske bra det.
    Uansett så må de fleste butikker som selger det bestille fra importøren de og.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    22
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bestilte Adeo ramme lerret (250cm, 16:9) via AVSHOP den 27/9 og fikk den på døren den 29/9, så det tok 2 dager fra bestilling.
    Det ble sendt direkte fra importøren AVCONSEPT på Hokksund.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt å høre det ikke er så lang leveringstid. Blir litt skremt når jeg etter bestillingen leser flere tråde med lang leveringstid på lerret fra avshop.

Hi-fi lasse; butikker har ofte et lager, selv om lerret kanskje ikke er det dem har mest av.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    1,042
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Junior74
    Hi-fi lasse; butikker har ofte et lager, selv om lerret kanskje ikke er det dem har mest av.
    Vet det :wink:
    Jobber i en butikk selv og vet at Adeo bestilles fra Avconcept.

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...har vært kort leveringstid på Adeo så langt, men 235 cm eller 109"-erne var i en kortere periode utsolgt. Nå viser det seg også at leverandøren har sendt ut feil lerret til bl.a. Tommy her, så det er jo typisk ikke spesielt hyggelig... Du får uansett tilsendt et nytt ASAP ZULU SWAHILI, og så beklager vi dette!

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk et nytt lerret idag, riktig mål og greier var det å, hehe.
    Så får rette en takk til AV Concept for god service og rask levering.

Så nå gleder jeg meg til mange laaaange filmkvelder!

Tommy!

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, fint at det ordnet seg... Er første gang vår lev. på Adeo har gjort en liten bommert, men vi er generelt meget fornøyd med denne leverandøren!

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja da venter jeg bare på mitt lerret. Håper det kommer i løpet av uka, prosjektor og surround er oppe. Gleder meg som en unge, bilde blir liksom ikke så bra på et krøllete laken :lol:

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er første gang vår lev. på Adeo har gjort en liten bommert
    Mitt ADEO har blitt pent plassert i en krok på drammen postterminal! Pakken er nemlig for lang til å sende med posten. Dette må dem har visst, eller iallefall fått beskjed om. Regner med at posten ikke holder varelager på stoppa pakker! Det tok bare 13 dager før jeg fikk beskjed, og da måtte jeg sjekke opp selv! Det tok også bare 5 dager å få ordrestatus! Hører også med til saken at jeg etterlyste den etter 6 dager.... Da går det nok fort noen dager til før jeg ser noe til det. :evil:
    --------------------------

Det viser seg nå at varen er blitt borte, og befinner seg, ifølge posten, ikke på deres terminal i drammen allikevel! Etter to hyggelige tlf samtaler med Av Concept så har vi løst problemet, og også fått tilbud om annet lerret. Jeg valgte derimot å vente 2 nye uker på ny leveransen

Intermediate tommy_sn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt at maks lengde på pakker via posten er 240 cm..så har du bestilt et 235 lerret er jo pakka 250 cm, noe som blir litt langt..Men tror ikke det er alltid de bryr seg om det, for mitt lerret på 235 (250) ble levert på døra dagen etter at det ble sendt...

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Ja, her har Posten/lev. gått på en liten blemme, og vi får jo ikke noe mer beskjed etter at varen er utlevert Posten... Vi beklager dette, så får vi håpe du blir fornøyd når først lerretet dukker opp!

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Joda, jeg blir nok fornøyd når varen kommer, men at posten har gått på en blemme er vel å overdrive. Det er informert til leverandør angående hva dem tar imot av leveranser, og at det da fortsatt blir levert med posten er jo en risk leverandøren tar! Nå har dette løst seg for min del, jeg får mitt lerret på døra om 14 dager, ca en mnd siden bestillingen.

Det jeg mener ville løst problemet ganske tidlig var hvis jeg, kunden, hadde fått pakkenummert på sendt vare for å sjekke status selv. Jeg ville selvfølgelig reagert allerede den 4.nov at varen stod fast i drammen. Lite tips til shopen kanskje :idea:

Men nå venter jeg bare spendt på ordenlig lerret.

Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    Vi har ikke noe sporingsnummer å oppgi ved forsendelse av såpass store lerret vanligvis. Vi sender de fleste lerret selv fra eget lager med speditør, som ikke opererer med dette, da lerretene sendes som spesialtransport. Dette lerretet kommer fra en relativt fersk leverandør, som nok har lært seg en liten lekse etter denne gangen... Legge igjen lerretet på Posten kostet oss/de dyrt både i negativ omtale og rett og slett et forsvunnet lerret til over 5000 kroner!

Er jo fryktlig synd at du skal måtte vente så lenge da! ops: Nye lerret kommer inn neste uke i følge lev., og går da ut med Tollpost direkte fra lev.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •