Nyttårs salg TVer 2013? - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 64 av 64
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av svortevik
    Ser en får Samsung 51" til 3995,- på expert nå. Aner dog ikke noe om modellen, men fin pris er det.
    Da gjetter jeg på at det er denne:

Plasma - SAMSUNG PS51E455A1WXXE 51" PLASMA TV. - expert

HD-Ready plasma. 1024x768 oppløsning.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja det er det nok.

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av MR.Chill
    At dere vil se gode priser etter nyttår er ikke usannsynlig, men om det er noe kaste seg helt rundt for vet jeg nok ikke, uansett er det alltid lurest kjøpe tv når de nye modellene kommer inn hver vår, hvor du da gjør et kupp på fjorårets modell, om man da er en av de som klarer sitte med fjorårets produkt :P
    Nå som vi skriver uke 3 inni det nye året, må jeg nok dessverre anerkjenne MR.Chill`s spådommer som bort imot korrekte. Det har så langt ikke vært så mange av de helt STORE tilbudene å se. Iallefall i forhold til hva jeg har klart å få med meg av tilbud. Har skamlest alt av tilbudaviser og nettkampanjer hver uke nå, uten at det har kommet opp noe spesielt godt tilbud som trekker på lommeboka, hverken på TVer eller andre elektronikk relaterte produkter.

Nå har jeg riktig nok kjøpt meg en TV i uke 1, og er jo strengt tatt så langt fornøyd. Meeen tenker som så, vist det dukker opp et bedre tilbud som jeg bare må slå til på, og det kommer innen retur retten, så gjør jeg nok det.

Og om det er slemt, uredelig, dårlig folkeskikk å utnytte systemet til de største elektronikk forhandlerne slik? Tjaa, er vel det, men sover nok ikke noe mindre godt om natten vist sjansen skulle by seg og jeg handlet på det.
    Dem er ute etter å tjene mest penger på forbrukeren, jeg som forbruker er ute etter å få mest for pengene.

Lefdal kjører denne uken kampanje på en Samsung 60" 5-serie til 8495,-. Hmm, det var ikke så galt priset tenkte jeg. Men etter en liten gløtt over på Elkjøp sine sider finner jeg samme TV til 7995,-, og den er ikke på kampanje.. Hva er vitsen med å kjøre kampanjer vist man ikke tenker å slå konkurrentens ordinær priser engang?
    Nå er vel Elkjøp og Lefdal en og samme sjappe, iallefall felles eiere og felles sentral lager med felles innkjøp, har jeg hørt. Så, same same but different.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eneste bra tilbudene det har vært var Samsung 8 serie 55" som var nede i 14800 kr. Men denne var det også priskrig på tidligere til samme pris, ikke at den prisen var helt sinnsyk heller, den tven er ikke sååå fantastisk. Har lett etter ny tv for faren min de siste ukene i størrelse 55 til 60 og ingen tilbud som var løp og kjøp.

Når det gjelder den 51" plasma fra Samsung kan jeg bekrefte at den er super dårlig. Elendig oppløsning, bilde hakker, elendig sort, ville styrt langt unna denne, med mindre du bare vil ha en ekstra tv på en hytte hvor du ser på NRK en time i året eller lignende.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •