Nyttårs salg TVer 2013? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 64
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    12
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av datating
    Ja, det skal være det. Begrenset med tegn i datasystemet som gjør at det er forkortet.

Skjønner ikke helt hva du mener her.
    Jeg vil anta at dette er samme tv'n ettersom Expert hadde forskjellige betegnelser på sine tv'r sist gang jeg handlet også. Da kjøpte jeg en Panasonic plasma som var identisk med en Elkjøp hadde bare med noen andre bokstaver på slutten.

Fint om noen kan bekrefte om den er lik, evt hva som er forskjellig.

Intermediate MR.Chill sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2010
    Poster
    3,325
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zacko
    Ser flere som skriver at Expert har tilbud på ue46es8005, men jeg er ganske sikker på at det står ue46es8001, aner ikke om det er samme tv'n !?
    Jeg jobber på Expert og kan bekrefte at det er samme TVen, forskjellen på 8005 kontra 8001 er at du får med en galaxy tab på 8001, altså samme tv bare med ekstra lekkert tilbehør

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    587
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Melder meg inn her for å få med meg tilbudene..

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter å ha lest igjennom denne tråden, http://www.minhembio.com/forum/index...ic=301550&st=0, tror jeg, eller jeg blir vell å hente en Philips 55PFL5527T på Elkjøp imorgen.

Må være på plass tidlig, kun 500 eksemplarer i Norge. Sikkert ren PR, men kan jo ikke være sikker.

Er det noen her på forumet som har erfaringer med denne TVen?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til dere som kan dette; jeg er i markedet for en TV som hovedsakelig skal brukes til film, serier og TV-titting. Jeg har også en AppleTV som jeg kjører det meste av film igjennom, og ellers viser litt bilder med AirPlay via iPad og iPhone.

Samsung UE55ES6535 har tilsynelatende en god pris 11 900 for en 55" skjerm.

Ellers ser jeg lenger opp her at flere anbefaler Panasonic TX-P50ST50Y som er en 50", som Net on Net selger til i overkant av kr 7 000.

Til mitt bruk og priskalsse 7 000 - 12 000, vil dere anbefale LCD, LED eller Plasma? Og i så fall, i januarsalget, hvilken skjerm?

Ut i fra det jeg leser, synes bildekvaliteten på film og TV og være mye bedre på Panasonicen en den nevnte modellen fra Samsung. Samsungen er imidlertid fem tommer større... Finnes denne populære Panasonicmodellen i 55" til en fornuftig pris, med de samme kvaliteter som 50" modellen?

Tusen takk for all hjelp!

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slenger meg på her!

Har akkurat bestilt en panasonic st50, men hvordan er det med denne buzzingen dere diskuterer?

Er det lov å sende den inn dersom den er kjøpt på nett før det har gått 14 dager dersom problemet blir for stort?

Har faktisk ikke sett tven enda, men kjøpte den pga så god omtale. Gleder meg til å teste den

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av sndrem
    Slenger meg på her!

Har akkurat bestilt en panasonic st50, men hvordan er det med denne buzzingen dere diskuterer?

Er det lov å sende den inn dersom den er kjøpt på nett før det har gått 14 dager dersom problemet blir for stort?

Har faktisk ikke sett tven enda, men kjøpte den pga så god omtale. Gleder meg til å teste den
    Man kan helt klart bruke angrefristen om man kjøper den på nett.

Jeg kjøpte akkuratt Panasonic UT50 50" fra komplett.no til 5495,- og til den prisen er det jo et røverkjøp. Panelet er tilsvarende det som sitter i de dyrere plasma skjermene til panasonic, men har ikke samme glass/filter forran panelet, som fører til mye mer refleksjoner enn på ST50/VT50. Dette er dog ikke noe problem i et mørkt rom. UT50 har også færre innganger og ikke innebygget wifi. Til å være et rimelig TV er det dog ganske bra med instillingsmuligheter, jeg ble positivt overrasket! Mitt apparat har heller ikke problemer med summing, og jeg er svært følsom for slikt. Ved helt hvitt bilde må jeg på baksiden av TV'en for å høre summingen, forran TV er det ikke merkbart.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av DecoR
    Til dere som kan dette; jeg er i markedet for en TV som hovedsakelig skal brukes til film, serier og TV-titting. Jeg har også en AppleTV som jeg kjører det meste av film igjennom, og ellers viser litt bilder med AirPlay via iPad og iPhone.

Samsung UE55ES6535 har tilsynelatende en god pris 11 900 for en 55" skjerm.

Ellers ser jeg lenger opp her at flere anbefaler Panasonic TX-P50ST50Y som er en 50", som Net on Net selger til i overkant av kr 7 000.

Til mitt bruk og priskalsse 7 000 - 12 000, vil dere anbefale LCD, LED eller Plasma? Og i så fall, i januarsalget, hvilken skjerm?

Ut i fra det jeg leser, synes bildekvaliteten på film og TV og være mye bedre på Panasonicen en den nevnte modellen fra Samsung. Samsungen er imidlertid fem tommer større... Finnes denne populære Panasonicmodellen i 55" til en fornuftig pris, med de samme kvaliteter som 50" modellen?

Tusen takk for all hjelp!
    ST50 kommer også i 55" og 65":

Panasonic Viera TX-P55ST50Y - Plasma-TV - Finn laveste pris, omtaler og informasjon 55"
    Panasonic Viera TX-P65ST50Y - Plasma-TV - Finn laveste pris, omtaler og informasjon 65"

Men akkuratt nå er de ikke like mye valuta for pengene som 50" versjonen, er dog bare å følge med, 55" har akkuratt vært på tilbud til 9995,-

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OC-Freak
    ST50 kommer også i 55" og 65":

Panasonic Viera TX-P55ST50Y - Plasma-TV - Finn laveste pris, omtaler og informasjon 55"
    Panasonic Viera TX-P65ST50Y - Plasma-TV - Finn laveste pris, omtaler og informasjon 65"

Men akkuratt nå er de ikke like mye valuta for pengene som 50" versjonen, er dog bare å følge med, 55" har akkuratt vært på tilbud til 9995,-
    Takk for det!

Jeg ser Samsung UE55ES6535 til kr 11 900. Panasonic Viera TX-P55ST50Y koster omtrent det samme.

Dere som kan dette; hvilken vil dere anbefale? Mitt bruk er TV og film + noe bildevisning på appleTV.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for det!

Jeg ser Samsung UE55ES6535 til kr 11 900. Panasonic Viera TX-P55ST50Y koster omtrent det samme.

Dere som kan dette; hvilken vil dere anbefale? Mitt bruk er TV og film + noe bildevisning på appleTV.
    Det er vel smak og behag, jeg er godt fornøyd med panasonic plasma TV'er. Spesielt i mørke rom kommer de til sin rett og er etter min mening uslåelige til film og gode på TV visning.
    I lyse omgivelser (mye vinduer osv) så er nok LCD et bedre valg grunnet mindre refleksjoner.

LCD og Plasma har begge sine styrker/svakheter. LCD kan ha problemer med baklys lekkasjer og sortnivå. Noen plasma skjermer kan avgi summelyder når lyst bilde vises og grunnet glassoverflaten er det mer refleksjoner i et plasma TV. Plasma er også tyngre og bruker noe mer strøm enn et LCD TV.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av OC-Freak
    Det er vel smak og behag, jeg er godt fornøyd med panasonic plasma TV'er. Spesielt i mørke rom kommer de til sin rett og er etter min mening uslåelige til film og gode på TV visning.
    I lyse omgivelser (mye vinduer osv) så er nok LCD et bedre valg grunnet mindre refleksjoner.

LCD og Plasma har begge sine styrker/svakheter. LCD kan ha problemer med baklys lekkasjer og sortnivå. Noen plasma skjermer kan avgi summelyder når lyst bilde vises og grunnet glassoverflaten er det mer refleksjoner i et plasma TV. Plasma er også tyngre og bruker noe mer strøm enn et LCD TV.

Ok. Jeg har fra før en Pioneer 5090H, som jeg er ekstremt fornøyd med, men trenger et apparat til. Er den omtalte Panasonic modellen vesentlig kvassere en Pioneer 5090H?

Ellers mottar jeg gjerne flere tips til om Samsung UE55ES6535 til kr 11 900 er er godt kjøp, sammenliknet med Panasonicen...

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cb_600
    Da begynner nyttårs salgene å rulle ut.

Foreløpig så er det Expert som har det beste tilbudet, som er på en Samsung 46ES8005 til 9799,- inkl 7" nettbrett og 50 BD-filmer!. Dette tilbudet frister, selv om det er 9" mindre en hva jeg hadde bestemt meg for å kjøpe.

50 blu-ray filmer og 7" nettbrett alene er jo nesten verdt den prisen!

Hadde kjøpt den pakka og solgt tven til 6000++

Intermediate UltimaNoctis sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2,495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ok. Jeg har fra før en Pioneer 5090H, som jeg er ekstremt fornøyd med, men trenger et apparat til. Er den omtalte Panasonic modellen vesentlig kvassere en Pioneer 5090H?

Ellers mottar jeg gjerne flere tips til om Samsung UE55ES6535 til kr 11 900 er er godt kjøp, sammenliknet med Panasonicen...

Pioneer Kuro LX5090 er fremdeles en bedre TV enn selve Panasonic VT50. Den slår den på alt av sortnivå, farger, hvit nivå, ANSI-kontrast/bildedynamikk etc.

VT50 har dog bra 3D bilde, Smart-TV funksjoner og mye annet dil dall. (Kuro har selvsalgt null)

Bildemessig er motion resolution det eneste VT50 slår Kuro på, og det at du kan få det i opp til 65" størrelse.

Om du ikke vil se 3D innhold ville jeg ikke bytte ut skjermen din før 2013 modeller er ute. men 65" VT50 er en stor oppgradering siden den er 15" større, meget god 3D, og alle smart-TV appene.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    50 blu-ray filmer og 7" nettbrett alene er jo nesten verdt den prisen!
    Nettbrettet er litt kult, men 50 filmer? Filmene har kanskje en verdi på 50,- stykket, og sannsynligvis er man ikke interessert i mer enn maks 20 av dem, og halvparten av disse har man sannsynligvis allerede kjøpt.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Tromsø
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte denne på januarsalg hos elkjøp LG 55 3D LED Smart-TV 55LM860W - Elkjøp til 15999,- fulgte også med ett 3d videokamera. Meget fornøyd med tv. Imponerende og se 3d film på.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    1,276
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hatt Plasma fra både Panasonic og Samsung. Alle har buzzet, men det er ikke merkbart så lenge det ikke er helt stille i rommet så det er ikke akkurat noe jeg ville bekymret meg nevneverdig over.

Newcomer cb_600 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    289
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cb_600
    Etter å ha lest igjennom denne tråden, http://www.minhembio.com/forum/index...ic=301550&st=0, tror jeg, eller jeg blir vell å hente en Philips 55PFL5527T på Elkjøp imorgen.

Må være på plass tidlig, kun 500 eksemplarer i Norge. Sikkert ren PR, men kan jo ikke være sikker.

Er det noen her på forumet som har erfaringer med denne TVen?
    For de som det er interessert, kjøpte TVen og har skrevet en mini anmeldelse i denne tråden her.: http://avforum.no/forum/showthread.p...28#post1903728,

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bumper denne litt...

Vurderer som sagt Samsung UE55ES6535 til i underkant av kr 12 000 hos expert.

Er Panasonic ST50 50" eller 55" en bedre skjerm?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    123
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bumper denne litt...

Vurderer som sagt Samsung UE55ES6535 til i underkant av kr 12 000 hos expert.

Er Panasonic ST50 50" eller 55" en bedre skjerm?
    Min panasonic st50 ble sendt igår fra hifi-klubben så håper jeg har den til helgen. Da kan jeg hvertfall fortelle om den er bedre enn 32" jeg har nå.....

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,717
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser en får Samsung 51" til 3995,- på expert nå. Aner dog ikke noe om modellen, men fin pris er det.

Side 3 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •