Canon, Nikon eller Sony? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 22 av 22
    Intermediate Mirage sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    2,057
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det du også må spørre deg selv om er hvorvidt du faktisk kommer til å handle flere objektiver. For hvis du ikke skal det, så er Powershot-serien til Canon sannsynligvis noe som gir mest for pengene.

Canon PowerShot SX50 HS - Kompakte digitalkameraer - Canon Norge

Kompakt størrelse, tar bilder i RAW, stabilisator, autofokus og stabilisator ved filming som er i 1080p, kurant vidvinkel til en telezoom du ikke har sjangs til å få på et speilrefleks(innenfor et par månedslønner hvertfall).

Jeg har selv Canon 5D MKII med et utvalg objektiver, og en tidligere utgave av den Powershoten. Jeg skal på ingen måte påstå at Powershoten gir samme bildekvalitet som 5D'en, men er mye mer brukervennlig, halvparten så stor, og meget fleksibel.

Intermediate
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,877
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Mirage
    Det du også må spørre deg selv om er hvorvidt du faktisk kommer til å handle flere objektiver. For hvis du ikke skal det, så er Powershot-serien til Canon sannsynligvis noe som gir mest for pengene.

Canon PowerShot SX50 HS - Kompakte digitalkameraer - Canon Norge

Kompakt størrelse, tar bilder i RAW, stabilisator, autofokus og stabilisator ved filming som er i 1080p, kurant vidvinkel til en telezoom du ikke har sjangs til å få på et speilrefleks(innenfor et par månedslønner hvertfall).

Jeg har selv Canon 5D MKII med et utvalg objektiver, og en tidligere utgave av den Powershoten. Jeg skal på ingen måte påstå at Powershoten gir samme bildekvalitet som 5D'en, men er mye mer brukervennlig, halvparten så stor, og meget fleksibel.

Dette er ett veldig godt poeng. Jo bedre kamera og objektiver, jo større krav stilles det til fotografens evner. Husk at det ikke bare er det positive som blir bedre. Alle feilene blir tydligere også. "Billigoptikk" på SLR/SLT er bare bortkastede penger. De krever gode objektiver og mye trening for å utnyttes.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •