Studenter på projektor-jakt!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Studenter på projektor-jakt!

Hei! Vi er tre studenter som tenkte vi skulle se om det er mulighet for å kjøpe en projektor. Vi har dessverre langt ifra råd til å være kresne på kvalitet, og vi håper det mulig å finne noe brukbart for 3.000 kr. Jeg har sett litt rundt på Finn.no men jeg har veldig lite kunnskap på dette feltet. Er det noen som har mulighet til å se om noen av de som ligger der i den prisklassen er brukbare? Planen er å bruke den til fotballkamper, film og spilling.

Det gjør absolutt ikke noe om selgeren slenger med et lerret heller.

Jeg vet at budsjettet er veldig lavt, men sånn er dessverre studenttilværelsen når du lever på studielån. Vi bor i Akershus, nær grensen til Oslo.

Her er link til Finn, hvor jeg har filtrert ut litt så det skal gå kjappere om noen kunne være hyggelig og hjelpe oss!

FINN.no - Mulighetenes marked

På forhånd takk, Vetle

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av vetle666
    Hei! Vi er tre studenter som tenkte vi skulle se om det er mulighet for å kjøpe en projektor. Vi har dessverre langt ifra råd til å være kresne på kvalitet, og vi håper det mulig å finne noe brukbart for 3.000 kr. Jeg har sett litt rundt på Finn.no men jeg har veldig lite kunnskap på dette feltet. Er det noen som har mulighet til å se om noen av de som ligger der i den prisklassen er brukbare? Planen er å bruke den til fotballkamper, film og spilling.

Det gjør absolutt ikke noe om selgeren slenger med et lerret heller.

Jeg vet at budsjettet er veldig lavt, men sånn er dessverre studenttilværelsen når du lever på studielån. Vi bor i Akershus, nær grensen til Oslo.

Her er link til Finn, hvor jeg har filtrert ut litt så det skal gå kjappere om noen kunne være hyggelig og hjelpe oss!

FINN.no - Mulighetenes marked

På forhånd takk, Vetle
    En Epson TW700 kan jeg selv anbefale i den prisklassa ihvertfall!!

Newcomer thenuts sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Supert! Takk for begge svar, lurer på om jeg skal gå for den siste. Er det noe spesielt jeg bør se etter når jeg ser på lerret på finn?

Intermediate Espen84 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    968
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvor plasseringsvennlig den Optoman er, hvis det spiller noen rolle? En TW-700 kan du plassere "hvor du vil".

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lest litt om denne: Optoma GT720 720p/1080p Gaming Home Theater Short Throw 3D DLP Projector used O2 0796435811167 | eBay (Optoma GT720). Vet den er optimalisert for spilling, men virker som om den gikk et tilfredstillende bilde og! Noen tanker?

Ellers tror jeg nok at vi lager lerret selv, som i denne guiden: Urdihuset: Lage lerret selv

Newcomer thenuts sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    229
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gt720 har ikke zoom og må plasseres en meter foran lerretet. Er kun 720p. Riktignok lyssterk, men thats it.

Øyvind

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Åja, shit. Det fikk jeg ikke med meg! Takk!

Optomaen på Finn.no var forøvrig allerede solgt dessverre. Virker som om det er et magert utvalg på finn i denne prisklassen nå..

Kan noen av projektorene på ebay til under 400$ eksklusivt frakt være aktuelle?
    Home Theater Projectors | eBay

Newcomer taita sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har dere skaffet dere prosjektor enda? Jeg har lagt ut en Panasonic PT-AE700E med tilbehør her på forumet. Jeg mener du får mye for pengene med denne prosjektoren. Prosjektoren er også veldig plasseringsvennlig.

For ikke bare å reklamere for mitt eget produkt så ligger det også en Epson tw700 ute nå for samme pris. Disse to prosjektorene ble vel begge rangert som noe av det beste du fikk i prisklassen i sin tid.

Husker ikke helt hva som skiller prosjektorene, men det finner du sikkert i noen eldre tråder på forumet her!

Jeg kan muligens være behjelpelig med transport om det er av interesse.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •