Beste TV for DLNA bruk som koster lite?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Beste TV for DLNA bruk som koster lite?

Jeg er på utkikk etter en TV for mitt treningsrom for å gjøre joggingen litt lettere Det vil utelikkende brukes som en DLNA avspiller fra min JRiver Media Center server som takler alle standard DLNA devices.

Skjermen trenger ikke å være så stor. 32 tommer og oppover mot 42 holder i sikkert i massevis, da jeg ikke vil stå mer en ca 2 meter fra TV.

Det som er det viktigste er at den er billig og at den har en kjapp og god DLNA-implementering og takler streaming av opp til 1080P innhold godt. Headphone utgang er nok også et must. At den er lett og fin å henge på veggen hadde også vært et pluss.

Noen som har formening av hvilke merker og eventuelt modeller jeg burde sikte meg inn på? Jeg er ikke spesielt avhengig av et sykt bra bilde.

Intermediate
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,128
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Omtaler av Samsung UE40ES5505

Den verkar knall, till bra pris hos din lokala elkjöp/lefdal.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den ser absolutt bra ut ja. Ser ut som de har den i 32 tommer også. Tror nemlig at 40 tommer blir for stort. Ser ut som jeg blir stående veldig nært skjermen, og da er det greit at man ikke trenger å bevege hodet

En ting jeg lurer på er om disse billigere modellene har mulighet for kontroll med stemme? Det hadde vært en fordel når man trener. Men jeg tipper det bare er de dyrere modellene deres som har dette. Lurer generelt på hvordan DLNA oppfører seg på disse TV'ene. Jeg er litt redd for at jeg kommer til å bli kvalm bare av å tenke på å starte en film. Men det går vel sikkert greit etter som det ikke blir så mange gangene i uken.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •