Takoppheng for Epson EB-1840W - budsjett?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Takoppheng for Epson EB-1840W - budsjett?

Det kom inn prosjektpenger til kafeen vår til anskaffelse av audio-visuelt utstyr. (Snille Bergesen-stiftelsen!) Først ut på investeringslista står en møteromsprosjektor, Epson EB-1840W.
    Pal umulig å finne bilder av undersiden for å sjekke skruhullene, eller en on line-brosjyre med illustrasjon av buken.
    Kan noen anbefale/tipse om takoppheng til denne? Hva er et godt kjøp i klassen 300 - 800 kr?
    Takoppheng for Epson EB-1840W - budsjett?-v11h406-1840w-02_jpg_nac_jpg-jpg

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen?

La meg da spørre, hvor sannsynlig er det at et all-round oppheng vil passe denne (vekt 3,3 kg)? Hvilke er å foretrekke? Noen bedre enn andre, noen man bør unngå? (Gjerne med mulighet for forlenger over 0,5 m).

Takk for svar!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei?

Et helt enkelt spørsmål: hvilket takoppheng kunne passe til Epson EB-18xx-serien? Resultat: ingen svar.

I stedet sanker dritttråder som f.eks. Bowers and Wilkins.Oppskrytt høytalerprodusent? av kverulanten Gilmour 289 svar på under to døgn! Han lurer på om vi kan omgå oss selv og beslutte noe sikkert om en virkelighet vi ikke er del av.

For hør her: "Jeg mistenker at endel blander sine egne lydsignaturpreferanser med reell høyttalerkvalitet her [...]". Hva er dette for skodderop? Og sånt går folk på?

Svaret på gåta er selvfølgelig at straks du vurderer noe, har du tilført dette "noe" verdi. Det finnes ingen "reell høytalerkvalitet"!

Kom igjen fokens, øs av deres egenopplevde og høyst subjektive erfaring. Gi meg et svar på hvilket takoppheng som kunne tenkes å passe til Epson EB-1840W.

Jeg har hverken rødt hår eller fregner, har såvidt briller og er ingen sengevæter. Dere trenger ikke engang å mislike Gilmour.

Gøøøøøh!

Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0