32" Tv - gave til mor

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

32" Tv - gave til mor

Hei folkens.

Min mor sliter med en gammel 14" hjemme, og tenkte kjøpe en bra 32"+ til henne i anledning hennes 60-årsdag.

Kr 3000,- er utgangspunktet men kan strekke meg til 4000,- dersom det er mye å hente for penga - noen som har noen tips?

Har selv en forkærlighet til sony og har lurt på denne, ser ut som en bra deal, dog litt stor (og muligens utdatert uten at det har noe å si for ho):
    Sony KDL-40NX500 40" LCD-TV Full HD 1920x1080, 4x HDMI, USB, MPEG4 - Netshop

Takker på forhånd for tips.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk for den nevnte tvn, satser på den gjør susen.

Intermediate Ulf-B sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    1,698
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg er 60+ selv - og den største gaven man kan få i min alder når det gjelder TVer, er å få hjelp til å koble til alle kablene slik at TVen virker både når man skal se på TV og se på film - og, ikke minst, å få hjelp til å gå gjennom oppsettmenyen, slik at alt virker slik det skal. Nytter ikke å lese i bruksanvisninger lenger - ikke i vår alder. Moren din blir sikkert fornøyd med den TVen du har valgt - Sony pleier å være et trygt valg.
    1) SB Touch m/iPad, Beolab 5
    2) SB Classic, Weiss DAC-1 MkII, Get-boks, Hegel HD11 DAC, Copland DRC-205, Primare DVD30, ML 326s, 2x Bryston PP 300 SST, ProAc D1, Amphion Impact 500 sub
    3) SB Touch, Benchmark DAC-2 HGC, 2x Bel Canto e.One Ref. 1000, ProAc 1SC, ProAc ER-1 sub, Denon AH-D7000

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ja installasjonshjelp er inkludert
    Er kun 1 kabel - til rikstv-boksen. Muligens trenger man ikke boksen engang, men er ukjent med hvordan rikstv og kortleser funker egentlig.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •