Bra "supertilbud" på TV???

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Bra "supertilbud" på TV???

Hei,

Som sikkert flere av dere vet kjører Spaceworld i samarbeid med Viasat en kampanje på et LG full HD LED-tv (LG 42LV355N) til kroner 1,- mot 12 mnd binding med Viasat. Total minstepris blir i overkant av 3000,-. Man sitter da igjen med TV, ferdiginstallert parabol, HD-dekoder samt DENNE kanalpakken.

Spørsmålet mitt blir da; er dette et bra TV? Jeg eier pr i dag en Panasonic TH 42px74 som jeg er veldig glad i... Vil det da være en "oppgradering" for meg og hoppe på dette tilbudet? Eller er dette et typisk billigtv innenfor LEDsegmentet? Har nettopp flyttet i nytt hus, så TV-kanaler skal jeg uansett ha enten via parabol, NextTv eller RiksTv....

Takk for gode innspill!

Vidar

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    199
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    LV355 er LGs billigste LED, og er i så måte en typisk billig TV. På enkelte områder (bildeflyt, støynivå, sortnivå?) vil den nok være et steg tilbake, mens den nok er en del mer lyssterk og fullHD. Alt i alt en helt grei TV.
    Det kommer jo litt an på hvor mye du er villig til å legge i det. Enkelt og greit får du stort sett det du betaler for - så om du legger i litt mer får du en bedre TV. La forresten merke til at Elkjøp også kjører Viasat-kampanje. -2500,- på hele TV-sortimentet ved nyteining av Viasat. Om du uansett skal ha TV-signaler er jo det en flott måte å spare litt penger på.

Active _frost_ sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    357
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå kjører vel så vidt jeg vet Elkjøp og Lefdal kampanje hvor de gir provisjonen i rabatt ved kjøpt av tv + abonnement hos Viasat.
    Hvis jeg var deg ville jeg heller valgt en litt bedre tv og betalt et par tusen for den ink. viasat abonnementet.
    Usikker på om dette gjelder med installasjon og hvilken dekoder det er, har ikke avisen tilgjengelig.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _frost_
    Nå kjører vel så vidt jeg vet Elkjøp og Lefdal kampanje hvor de gir provisjonen i rabatt ved kjøpt av tv + abonnement hos Viasat.
    Hvis jeg var deg ville jeg heller valgt en litt bedre tv og betalt et par tusen for den ink. viasat abonnementet.
    Usikker på om dette gjelder med installasjon og hvilken dekoder det er, har ikke avisen tilgjengelig.
    Disse tilbudene hos Lefdal og Elkjøp er som følgende:

- Nytegning av Visasat
    - 2500,- i avslag på valgfri TV.
    - Gullpakken gratis i 2 mnd (deretter velger man pakke)
    - Gratis installasjon i opptil 4 rom.
    - HD-dekoder til 1,- eller PVR til 995,-
    - 495,- for HD-dekoder i rom 2-4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •