Avshop ordnet opp!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 19 av 19
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Avshop ordnet opp!

Jeg bestilte et rammelerret hos avshop en fredag. De hadde 10+ på lager og levering 1-3 dager. Flotte greier tenkte eg. torsdagen uka etter ble først lerretet sendt etter påminnelse fra meg. Når det da endelig ankom så viste det seg at lerretet hadde vert brukt. det lå utfylt angrerett skjema fra forrige eier(fra 2009) oppi esken. Lerretets ramme var delvis monter, og hadde skader der velour var slitt av, og deler manglet. Etter å ha kontaktet avshop, så fikk jeg beskjed om at dette var solgt meg med rabatt, merket som demo. dette var ikke tilfelle, og viste ikke på min kvittering/ordre. kontaktet salgsjef, som lovet å ordne opp.
    Etter en del diskutering att og fram, så har jeg nå fått tilbud om et 106" lerret i stedenfor, da de var tom for det opprinnelige. ser ut som vi kommer til enighet her.

Avshop ordnet opp, og anbefales derfor av meg!!!!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av klipschfan79
    Jeg bestilte et rammelerret hos avshop en fredag. De hadde 10+ på lager og levering 1-3 dager. Flotte greier tenkte eg. torsdagen uka etter ble først lerretet sendt etter påminnelse fra meg. Når det da endelig ankom så viste det seg at lerretet hadde vert brukt. det lå utfylt angrerett skjema fra forrige eier(fra 2009) oppi esken. Lerretets ramme var delvis monter, og hadde skader der velour var slitt av, og deler manglet. Etter å ha kontaktet avshop, så fikk jeg beskjed om at dette var solgt meg med rabatt, merket som demo. dette var ikke tilfelle, og viste ikke på min kvittering/ordre. kontaktet salgsjef, som lovet å ordne opp.
    Etter en del diskutering att og fram, så har jeg nå fått tilbud om et 106" lerret i stedenfor, da de var tom for det opprinnelige. ser ut som vi kommer til enighet her.

Avshop ordnet opp, og anbefales derfor av meg!!!!
    Ja, skulle bare mangel. Det høres ikke bra ut at man klarer å sende ut en brukt vare, enda til med brukt angre skjema....

Edit: brukt angre....
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var da mer avskrekkende enn positivt.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    47
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av orso
    Det var da mer avskrekkende enn positivt.
    Må si meg enig!

Etter å ha kontaktet avshop, så fikk jeg beskjed om at dette var solgt meg med rabatt, merket som demo. dette var ikke tilfelle, og viste ikke på min kvittering/ordre. kontaktet salgsjef, som lovet å ordne opp.
    Etter en del diskutering att og fram,
    At de i hele tatt prøver seg på en slik er bare latterlig....

Active
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det ingen andre leverandører av lerret som kan konkurrere med Avshop? Jeg er ute etter god kvalitet, og betaler gjerne noen ekstra kroner for god service også.

Er lei av å lese om slurvete arbeid av Avshop nå. Har handlet der selv flere ganger og det er ofte noe å bemerke ved kjøp av lerret.

Newcomer viz0id sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2011
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av penol
    Er det ingen andre leverandører av lerret som kan konkurrere med Avshop? Jeg er ute etter god kvalitet, og betaler gjerne noen ekstra kroner for god service også.

Er lei av å lese om slurvete arbeid av Avshop nå. Har handlet der selv flere ganger og det er ofte noe å bemerke ved kjøp av lerret.
    Adeolerretene de selger på soundgarden er nokså bra.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal det loggføres at jeg har truet med forbrukerrådet, og negativ omtale i alle sosiale medier for at de skulle gå med på dette, og da hadde de lyst at jeg skulle gi de positiv omtale i stedenfor negativ hvilket jeg er grei og gjør

Active Espen000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå skal det loggføres at jeg har truet med forbrukerrådet, og negativ omtale i alle sosiale medier for at de skulle gå med på dette, og da hadde de lyst at jeg skulle gi de positiv omtale i stedenfor negativ hvilket jeg er grei og gjør
    Jeg tror du feilet på ved å skrive dette innlegget..8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen000
    Jeg tror du feilet på ved å skrive dette innlegget..8)
    hvordan det?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jepp

du anbefaler jo avshop i starten her ser jag...men du har måtte true med forbruker rådet, og div medier ???
    Hvis dere er ferdige med saken gjør du jo en feil ved å nevne forbruker rådet osv,i denne tråden......

Active Espen000 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    416
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvordan det?
    Jeg vil ikke si at det er positiv omtale å fortelle at de først sendte deg feil vare; så forsøkte de seg med å si du har bestilt en demo for så at du skriver at de ba deg skrive positiv omtale for å ordne opp. Det hjelper heller ikke å skrive at du også måtte true dem med forbrukerombud og negativ omtale for å få det du har betalt for..

Not smooth in my opinion..:?

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Epic failure

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Uansett bra at det kommer fram. Avshop virker som en regel rett useriøs aktør. Jeg kommer nok til å kjøpe et annet sted når jeg skal ha projektor og lerret. Selv om jeg måtte gå glipp av kalibrering av projektoren.

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vi er ikke ferdige før det er ordnet opp. Om ikke det skjer, så vil jeg forfølge saken uansett. denne tråden startet som en negativ omtale, som ble endret kort tid etter, da de sa seg villig til å ordne opp. at de ville eg skulle gi de positiv omtale som følge av at de ordner opp sier mer enn det jeg har skrevet. jeg skrev det slik bare fordi de ytret ønske om det.

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men anbefaler du avshop pga du faktisk er fornøyd eller pga de sa du skulle?

Jeg har lest en del rusk om avshop, desverre. Syntes det er bra å ha en litt stor aktør innenfor av. Spesielt når det er en butikk fra Norge. Synd hvis vi bare sitter igjen med f.eks elkjip eller lignende butikker. (No offence til ekjøp og lignende, men spesialbutikker kan faget sitt. )
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate kjelli sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    1,408
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette må være årets

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    19
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    tror det er mangen som ikke har lest slik nest siste kommentar er inne på her. jeg anbefaler på oppfordring. foreløpig er jeg ikke fornøyd, men ordner de opp slik de har sagt, så blir jeg sikkert det, selv om jeg synes slikt er unødvendig.
    Det er nok ikke bare enkelt å drive butikk når det er dårlige kunder som sender ting i retur med skader heller, så forstår jo at dette er en utfordring. men samtidig er det alikevel feil at det skal gå ut over seriøse forbrukere.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    198
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Jada

annbefaler på oppfordring....forøvrigt er jeg ikke fornøyd???:-? Ja man skal høre mye,sier nå jeg...

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha. avshop er sikkert kjempefornøyd med denne "anmeldelsen" ja