Annonsejuks hos Dinhjemmekino.no?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Annonsejuks hos Dinhjemmekino.no?

Ser på linken under Dinpris.no at disse annonserer Benq 7800 og 8700 for hhv 14000kr og 22500kr. WOW!!!

Men når man klikker seg inn på siden deres står de samme pj'ene plutselig til drøyt 17000kr og 27000kr. Har bedt om forklaring på dette pr mail, men ikke hørt noe.

Juks, eller lokketilbud?

Intermediate dvdjan sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    1,134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pris med og uten moms det vel.

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dvdjan
    Selvsagt :wink: Men dette gjelder altså dedikerte hjemmekino-pj'er som primært kjøpes av privatpersoner, ikke firmaer som har momsfradrag. I tillegg markedsføres de på en nettside der alle andre oppgir pris inkl moms. Etter mitt syn er dette å lokke til seg kunder på falske premisser.

Og det kan de kanskje ha god grunn til med de lite konkuransedyktige prisene de opererer med. Hvem vil feks betale 15500 kr for en AE500, når Komplett selger den for 12 lapper? Det finnes mange andre eksempler, noe som etter mitt syn er nok til å skygge unna firmaer som driver med ANNONSEJUKS :evil:

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,209
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Jodan
    Sitat Opprinnelig postet av dvdjan
    Selvsagt :wink: Men dette gjelder altså dedikerte hjemmekino-pj'er som primært kjøpes av privatpersoner, ikke firmaer som har momsfradrag. I tillegg markedsføres de på en nettside der alle andre oppgir pris inkl moms. Etter mitt syn er dette å lokke til seg kunder på falske premisser.

Og det kan de kanskje ha god grunn til med de lite konkuransedyktige prisene de opererer med. Hvem vil feks betale 15500 kr for en AE500, når Komplett selger den for 12 lapper? Det finnes mange andre eksempler, noe som etter mitt syn er nok til å skygge unna firmaer som driver med ANNONSEJUKS :evil:
    Det er nok mange enmannsbedrifter som "låner" med seg bedriftens projektor, og dermed nyter godt av momsfradraget. :wink: Jeg er dessverre ikke så heldig.

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det spørs jo om revisor godtar moms-fradrag for en pj som åpenbart har mest nytte hjemme da :wink:

Men gitt at de færreste revisorer vet forskjellen, kunne jeg kanskje starte min egen nettbutikk eller noe sånt?

Active Jodan sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    378
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var nettopp inne i indexen på Dinpris.no, og nå ligger prisene på 7800 og 8700 hos Dinhjemmekino.no inne MED moms! Kanskje denne tråden hjalp dem litt ? :wink:

Når sant skal sies er de faktisk billigst på 7800...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •