prosjektor rundt 10000.- kandidat funnet, hvilket transparent lerret passer? - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Active Nabon sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Angående salgsvarene hos AV-shop; vil det være det samme om man kjøper duk for kurvet ramme eller rett ramme? Skal også ha akustisk duk og da var jo disse så billige at man nesten bør ta sjansen på å kjøpe "usett", men jeg skal altså da ha et lerret som er rett og 106 tommer. Kan jeg også gå for noen av dukene som er på salg nå? Som du skjønner så er jeg ganske fersk i kinoverden og suger til meg alt av informasjon og lærdom før kinobyggingen tar av for fullt

Intermediate Duppi dupp sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nabon
    Angående salgsvarene hos AV-shop; vil det være det samme om man kjøper duk for kurvet ramme eller rett ramme? Skal også ha akustisk duk og da var jo disse så billige at man nesten bør ta sjansen på å kjøpe "usett", men jeg skal altså da ha et lerret som er rett og 106 tommer. Kan jeg også gå for noen av dukene som er på salg nå? Som du skjønner så er jeg ganske fersk i kinoverden og suger til meg alt av informasjon og lærdom før kinobyggingen tar av for fullt
    ja er ikke enkelt å finne slik info for oss "dødelige"

Intermediate J.P sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    502
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gorm
    Alle kjøle-viftene f.eks

De tidlige SXRD projektorene (som VW50/60) har også en tendens til å tape ANSI-kontrast etter hvert. Om det skyldes selve panelet, eller polariseringsfiltrene, kan jeg ikke svare på.
    Dette var jo en høyst interesant observasjon.
    Kan man si med forholdsvis stor sikkerhet at tap av ANSI-kontrast ikke er et problem på nyere Sony projektorer ?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det har vært argumentert fra DLP leiren at SXRD paneler taper seg i kvalitet over tid. De hevder at siden de er laget av organisk materialer vil de reagere med oksygen og bryte ned.
    Time will show :-/

Uansett hadde det vært interessant å se målinger av 3 år gamle paneler med både lcd og sxrd teknologi.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •