Trenger hjelp angående flatskjerm

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Trenger hjelp angående flatskjerm

Hei folkens!

Trenger hjelp med å velge mellom disse tre tvene her:

Toshiba Regza 46SL863N - Laveste priser, tester og omtaler - TV - Prisguide - Hardware.no

Philips 47PFL4606H - Laveste priser, tester og omtaler - TV - Prisguide.no

Expert.no - / Lyd & Bilde/Flat-TV/LED TV/36-52"/PHILIPS 42PFL7696T 42" LED TV

Jeg bruker tven til mye spilling og film ettersom jeg ser blu ray så må jeg ha 1080p. Igjen så lurer jeg på hvem av disse tvene eventuelt dere hadde valgt?

Som sagt vil ha en tv som er bra til spilling og film og ikke til å se på tv ettersom det kommer jeg ikke til å se på uansett ettersom har ikke tv tilgang her jeg bor.

Intermediate _LarZen_ sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    1,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du kan strekke budsjettet ditt litt så kan du jo vurdere denne Samsung UE46D7005 46" 3D LED-TV - Elkjøp

Eller denne... Komplett.no - Philips 47" 3D LED Smart TV 47PFL7606T

Personlig så ville jeg valgt Philips...men jeg har en kjærlighet til Philips så er ikke helt nøytral :P

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av _LarZen_
    Om du kan strekke budsjettet ditt litt så kan du jo vurdere denne Samsung UE46D7005 46" 3D LED-TV - Elkjøp

Eller denne... Komplett.no - Philips 47" 3D LED Smart TV 47PFL7606T

Personlig så ville jeg valgt Philips...men jeg har en kjærlighet til Philips så er ikke helt nøytral :P
    Det er helst de andre jeg ser på ettersom det er hundre kroner forskjell for meg uansett hvem jeg velger her jeg bor ^.^. Så derfor lurer jeg på eventuelt hvem som er best til spilling osv? Kan også eventuelt finne ut priser for den Smart tv'n ettersom de er veldige kule å se på.

Men helst en av de tre jeg har valgt så det ikke blir enda mer å lese, sette seg inn i osv . Er lei bare å bruke over 12 timer i går i butikker, internett osv

Men takker for innspill!

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da gikk jeg for PHILIPS 42PFL7696T 42" LED TV så får jeg se hvordan dette blir i min stue senere i dag når jeg skal koble den opp ^.^.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •