Anbefaling for ca 20000...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling for ca 20000...

Hei.

Har nå blitt bitt av "den supre projector basillen",nå skal det bli kino.
    Har nettopp kjøpt meg Denon AVR-3805,og skal nå til å kjøpe meg Denon DVD-3910.
    Er litt denon frelst,har hatt en del denon produkter opp gjennom årene og har aldrig blitt skuffa .

Men når det gjelder projector og lerret er jeg helt blank,har i et par dager nå lest endel her på forumet å det har jo hjulpet endel,men klarer ikke helt å bestemme meg.

Ser at InFocus ScreenPlay 4805 og Panasonic PT-AE700 blir fint omtalt rundt omkring,bla her på forumet.
    Disse er etter hva jeg har forstått bygget på to forskjellige systemer (DLP og LCD) og at det er stort sett DLP teknolgien som er best (nyest).

Billedkvaliteten er jo selvølgelig viktigst,men setter også støynivået VELDIG høyt.

Når det kommer til lerret tror jeg jeg kommer til å gå for et Greyline Diplomat manuel 200cm 16:9,eller er det bedre alternativer til prisen ?

Håper på mange gode råd og tips :P

På forhånd takk.
    Mvh
    Helge

Administrator Gorm sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Sted
    Jessheim
    Poster
    14,042
    Takk & like
    Nevnt
    34 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Greyline lerretet er nok et godt valg uansett om du velger LCD eller DLP projektor.
    Når du skriver at du setter kriteriet "støynivå" veldig høyt, tror jeg du skal vurdere nyere LCD projektorer, siden dagens hjemmekino DLP projektorer ikke akkurat er stillegående. Noen få hederlig unntak finnes selvsagt, men da koster det også deretter.
    Når har jeg ikke sett (eller hørt) AE700 enda, men den kan jo være verd å titte nærmere på.

Forøvrig kommer BenQ med en ny projektor (samme oppløsning som 4805), og den skal være svært stillegående i "øko-modus". Den kommer til å koste rundt 11 tusen, og vil være tilgjengelig rundt månedsskiftet. Bildekvalitet vet vi ikke mye om enda, men BenQ er jo kjent for å levere gode bilder svært billig.
    Mvh Gorm

ISF / THX kalibratør
    projektor, TV, grading-monitorer, display

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •