Ny 46" til 7-10k. 4 alternativer - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg går fremdeles god for Samsung-plasmaen. Noe høyere input-latency, men den er fremdeles fullt brukelig til spill (i Game Mode, dersom Game Mode ikke er aktivert er den totalt ubrukelig til spill.. vi snakker 150ms latency eller noe slikt, mens det erfaringsmessig er rundt 30ms med Game Mode, som fungerer helt fint til Guitar Hero og Dance Dance Revolution som vel er de mest timingkritiske spillene jeg vet om).

Nå har de endelig fått fikset tuneren i tv-en min også, så nå er jeg endelig fornøyd

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    40
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Twiik: Jeg betalte 7990,- hos Siba, men det tilbudet varte bare ut gårsdagen og er nå tilbake til 9990,-. Skulle jeg bladd opp så mye ville jeg heller dratt på Elkjøp - der har de EX724 til samme pris (eneste forskjell er dog innebygd Wifi).

Jeg vurderte også plasma, men slo meg til ro med at jeg får en meget god TV i Sony'en også. LED til 4-5K har nok mange svakheter, men jeg tror jeg har valgt en i klassen over dette. Vi får se etter noen dagers bruk! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    102
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du gjorde et godt kjøp.

GT30 var et makkverk uten like. :/

Det er en Sony TV jeg har hatt selv i 5 år og jeg mener den utklasserer Panasonicen jeg nettopp kjøpte på alle punkter som betyr noe for meg.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •