LG 50PX950N eller Samsung PS51D8005?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question LG 50PX950N eller Samsung PS51D8005?

Hei,

Etter å nettopp ha bestilt 950N kom selvfølgelig D8005 plasma på tilbud igjen til en pris jeg i utgangspunktet ventet på. Har nå endt opp med også å bestille denne og lurer derfor på hvilken jeg bør avbestille.

Jeg har ikke vært på tv-kjøret på en stund og kommer fra en 42" PX80 hvis dette er av relevanse. Årsaken til at jeg opprinnelig kastet inn håndkleet og gikk for 950N var prisen og diverse negative forumtråder om alle de nyeste plasma skjermene. Jeg tenkte derfor å kompromisse med å ha LG-en noen år og så kjøpe en bedre TV når 3D-teknologien ble bedre. Denne planen var god helt til D8005 kom på tilbud igjen... LG kostet 7 lapper mens Samsungen ender på 11 om jeg returnerer den første.

Rommet jeg har er en lys stue med diverse vindu (nei, LED er ikke et alternativ) hvor det viktigste for meg er fotball og film på kveldene. Å få teste 3D gjør heller ikke noe da jeg normalt sett er teknologikåt 8)

Håper på noen slående argumenter (kanskje mest for å beholde LG og spare mellomlegget)

Mvh
    Eivinn

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, hvis det kan hjelpe, så er en px950n til rabatter pris hos netshop for 5990... Ang. lg så fikk jeg nettopp den som erstatning s tv for min lg pg7000 kunne ikke repareres.... Jeg må si at jeg er meget fornøyd med tven... Har ikke testet 3d, men 2d gir flott bilde. Synes at tbc modus er bra, men jeg har brukt en innstilling fra flatpanelsdk som er bedre.... Meget god tv.... Eneste negative etter 2 uker er line bleeding som jeg kan se på slutten av programmet når texten ruller opp.... Ingen ir, men biskop at orbiter innstillingen må s tå på... Meget fornøyd som sagt... Fargene er flotte , tv ser lekker ut med infinia style....

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for svar! Det lover jo godt. Tror likevel jeg nok ender med å teste begge i stua. Får prøve 3D og se en film eller to i 2D på hver. Var innom en butikk og må si at LG nok vinner på design for meg.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •