Rabatt hos B&H Photo Video?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Rabatt hos B&H Photo Video?

Hei,

Jeg skal handle en del forskjellig hos b&H og lurte på om det er vanlig å få noe ekstra rabatt dersom man handler en del ting der?

Jeg forsøkte å etterspørre en discount, og de satte liksom opp et tilbud i en PDF, men det var helt vanlige priser.

Kjøpet koster ca. $ 2400, hvor frakten utgjør ca. $ 252 av beløpet.

Noen med noen erfaringer?

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    3,119
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes i utgangspunktet det er helt greit å spørre om man kan få en rabatt. Men, hvis de avslår, så må man nesten finne seg i det og enten kjøpe til normal pris, eller handle et annet sted.

Du kan selvfølgelig gjøre ett forsøk til, men da bør du nok gi eksempler på butikker som selger varene billigere, og høre om de kan matche prisen. Evt. kan du true med å slutte å handle hos dem, men en slik trussel funker bedre hvis du har handlet mye der fra før, enn hvis dette er første gangen du handler der.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av trondmm
    Jeg synes i utgangspunktet det er helt greit å spørre om man kan få en rabatt. Men, hvis de avslår, så må man nesten finne seg i det og enten kjøpe til normal pris, eller handle et annet sted.

Du kan selvfølgelig gjøre ett forsøk til, men da bør du nok gi eksempler på butikker som selger varene billigere, og høre om de kan matche prisen. Evt. kan du true med å slutte å handle hos dem, men en slik trussel funker bedre hvis du har handlet mye der fra før, enn hvis dette er første gangen du handler der.
    Jeg er forsåvidt klar til å godta at jeg eventuelt ikke får noen rabatt, men spørsmålet var litt mer om andre har erfaring med om det gis rabatter eller ikke? Dette er jo en litt større ordre, men samtidig antakeligvis ganske mikroskopisk ift. mengden de selger for daglig.

Jeg forsøkte forøvrig å søke litt på nettet, men fant egentlig ikke noe særlig om dette temaet ift. B&H.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •