Hvilken BluRay. Klarer ikke å bestemme. - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Er det ikke lov å diskutere innkjøp av sonefritt utstyr?

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingenting i veien for å diskutere sonefritt utstyr, men trådstarter spør om hjelp til om å velge en blu-ray spiller. Innleggene som ikke er relevante for denne søken er fjernet. Alle som ett omfattet avspilling uten medium og/eller diskusjon om hvem som tolket hverandres innlegg riktig.

Mvh
    Eivinn, moderator

Newcomer cvpowah sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    157
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått testet den litt nå. Både audio og video er merkbart bedre enn tidligere erfaringer.

Spillte the dark knight som dvd og bd på min ps3 slim og oppo'n for sammenligningens skyld.

Oppoen gir mykere, varmere, skarpere, og mer detaljert bilde. Lyden var jeg mest overasket av hvor ren og klar den var. Jeg spilte ikke noe spesielt høyt volum men moderat kan jeg si.

Siden jeg ikke har muligheten til å sammenligne med en annen ny bdp så er det litt vanskelig å si om den er verdt 7000 kr eller 5000kr mer enn en annen 3d bdp. Men jeg er foreløpig fornøyd med kjøpet. Menyen er veldig lett og oversiktlig. Det eneste som er et minus er at den ikke kan styres fra mobilen min. Men de sier de ser etter muligheter for å få til dette i framtiden. Og den har en meny for høytaleroppset som er anderledes en mitt faktiske oppsett. Forstår ikke enda hvordan jeg endrer på dette og vet heller ikke hvilken rolle det spiller.

Kanskje noe annet skjer siden men foreløpig ville jeg ikke gjort et annet valg

Intermediate kingu sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    747
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble jo med ett denne tråden mer meningsløs. Hva er forskjellen på om man sender dataen innom et buffer først?

Ufundamenterte superlativer, klart. Konsekvent logikk, nei huff.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,239
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kingu
    Da ble jo med ett denne tråden mer meningsløs. Hva er forskjellen på om man sender dataen innom et buffer først?

Ufundamenterte superlativer, klart. Konsekvent logikk, nei huff.
    Trådstarter hadde problemer med å velge blandt 3 alternativer.
    Han fikk svar om erfaringer med noen av disse produsentene, men ble nyskjerrig på en annen produsent/modell, og valgte til slutt det siste etter butikk besøk/demo.

Trådstarter gir så tilbakemelding om at han er fornøyd med valget.

Hvordan kan du si dette gjør tråden meningsløs ??

Sitat Opprinnelig postet av cvpowah
    Har fått testet den litt nå. Både audio og video er merkbart bedre enn tidligere erfaringer.

Kanskje noe annet skjer siden men foreløpig ville jeg ikke gjort et annet valg
    Godt å se du er fornøyd. Høyttaler innstillingene skal være ganske kurante, du får bare spørre hvis det er noe du ikke finner utav.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

Moderator e-h sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kingu
    Tekniske detaljer og forskjeller kan diskuteres i noen av våre teknisk rettede forum. Det bør finnes noe for enhver. Hvorfor ikke opprette en egen tråd på dine egne premisser? Jeg er sikker på at det er mange med god kunnskap om det du lurer på :wink:

Mvh
    Eivinn, moderator

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •