Budskjett TV - 37" til 40" - maks 5000kr!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Budskjett TV - 37" til 40" - maks 5000kr!

Er det noen som har noen tips på hvem man bør velge av TV i budskjettklassen?

TVen skal stå på "barnerom" for spilling og film - ikke spesielt mye lys og refleksjon i rommet. Jeg ser for meg et Samsung LED TV.

Men hva mener brukerene er best av lcd, led og plasma? Hvilket merke? Er det noen modeller som skiller seg ut på bildekvalitet? Eller er det liten forskjell på billige TVer?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    2,709
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Billig og god tv til dette formålet er Samsung PS43D450. Fås til 3000-3500. Jeg har en slik selv. Minimalt (ikke-merkbar) input lag, lyst bilde til plasma å være og jeg har enda ikke sett noe "bildelagring"/image retention (det mange feilaktig kaller innbrenning) på den, så jeg tror den tåler litt juling. Er riktignok bare 720p, men jeg tviler på at det har noe å si her. Bildet på den er bedre enn min fars Samsung LED (6-serie mener jeg å huske) etter min mening og langt billigere.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Slc, den TVen er sikkert ikke dum, midt i blinken prismessig. Dog så blir den rett og slett for stor, rundt 37" er passe, avhengi av målene på TVen så kan jeg muligens strekke meg opp til 40".

Jeg tror jeg kan avskrive plasma da det ser ut som disse ikke kommer i så små størrelser som 37"og 40". Det er vel ikke noe tvil om at det er LED man bør gå for da?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,668
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forøverig takk for innspill fra Slc, men ellers så var det ikke mye tips å få her.

Tålker jeg det da riktig at det spiller liten eller ingen rolle hvilken tv man velger?
    I allefall når det gjelder budskjettklassen og dem rimeligste modellene?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •