Samsung UE55D8005 frister vanvittig...

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 11 av 11
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    190
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Samsung UE55D8005 frister vanvittig...

...men jeg har en følelse av at det tilbudet Komplett har nå, med selve TV'en, Samsung Galaxy S Wifi og to 3D-briller til kr 18990, rett og slett fortsetter å gjelde etter nyttår, eventuelt med lavere pris...
    Frister veldig å kjøpe den nå med det tilbudet, men hva hvis jeg går på en "smell" eller overraskelse med lavere pris i begynnelsen av 2012?
    Hmmm....:neutral:

Er det noen som sitter på Inside Info her? Noen som vet noe spesielt om dette tilbudet, eventuelt kommende tilbud på samme tv'en etterhvert?

Takk takk:-D

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pat2007
    ...men jeg har en følelse av at det tilbudet Komplett har nå, med selve TV'en, Samsung Galaxy S Wifi og to 3D-briller til kr 18990, rett og slett fortsetter å gjelde etter nyttår, eventuelt med lavere pris...
    Frister veldig å kjøpe den nå med det tilbudet, men hva hvis jeg går på en "smell" eller overraskelse med lavere pris i begynnelsen av 2012?

Er det noen som sitter på Inside Info her? Noen som vet noe spesielt om dette tilbudet, eventuelt kommende tilbud på samme tv'en etterhvert?

Det er ikke tvil om at ting blir billigere jo lenger man venter. Hvis du føler at du gjør et godt kjøp, så er det ikke så mye å dvele ved synes jeg.

Husk at jo tidligere du kjøper varen, jo lengre har du glede av den ;-)

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner ditt dilemma, og jeg aner ingenting om denne tven eller noe annen info.

Det eneste jeg vet er at man kan sitte på gjerdet til man blir mosegrodd og litt til.

Det blir ALLTID billigere, spørsmålet er bare når du vil handle. Mange sitter og venter og venter og venter. Og innen de får bestemt seg så er det en ny modell som kommer. Da frister den mere.
    Og så er man igang igjen med å vente på tilbud på den nye modellen!

Mitt beste råd er:

Kjøp den nå hvis du har lyst og syns prisen er grei. Det blir som sagt alltid billigere hvis man venter, men må bare bestemme seg for at NÅ vil jeg ha den og være fornøyd med det.

Vært i samme situasjon mange ganger og alltid vært fornøyd bare man har bestemt seg!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    190
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for gode svar
    Problemet er at jeg er redd for hva som skal skje med prisene etter nyttår.
    Et godt argument for at pakkene blir som de er er at jeg tviler på at butikkene gidder å åpne hver enkelt eske og ta ut tilleggsutstyret som ikke gjelder lenger for det tilbudet. Da vil jo alle pakkene se åpne ut, og det frister jo ikke en kjøper i butikken...
    Derfor mener jeg at pakkene blir, mens prisen blir eller går ned. Ergo venter jeg til etter nyttår. Tror det er like greit

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner dillemaet, men er som regel bare å hoppe i det, som funker.
    Bra argument det siste, men hva om prisen faktisk går "OPP!" etter nyttår?
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    190
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Går det an da? :neutral:

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    507
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Pat2007

Jeg ville vurdert en annen tv, jeg hadde denne i ca. 2 uker og ble rett og slett ikke imponert over denne tv, ekstremt dårlig innsynsvinkel og mye lyslekkasje fra sidene, dette resulterte i at jeg leverte den tilbake og jeg har ikke angret et sekund... la deg ikke bli blind av den Galaxy Wifi 5.0 som følger med, den blir nesten ikke brukt og er lite å higre etter.

Ellers når det gjelder prisen så er jeg enig med de andre, det blir bestandig billigere og til slutt så blir produktet erstattet av en ny modell og så er sirkelen igang igjen:-D

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    190
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg så en demo på denne tv'en hos en kompis forrige helg, dvs 46" av samme serien. Jeg ble mektig imponert. Bra design og bra bilde/størrelse.
    Må bare ha den 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tilbudet vil nok være over ved nyttår.
    Samsung kjører tilbud innimellom, noen forsvinner og nye kommer.

Dette tilbudet med 2 stk 3D briller og Galaxy er egentlig ganske bra.
    Galaxy som fjernkontroll suger hardt, så den bruker du nok garantert ikke.
    Eneste jeg bruker den til er når jeg ligger på sofaen og skal sjekke mail eller surfe litt (dersom jeg ikke gidder å strekke meg etter mac'en).

brillene og galaxyen ligger ikke i esken med TV-en, du får de med ved siden av.

Regner med at prisene over nyttår vil holde seg slik som nå.
    Når tilbudet med galaxy ta b og brillene går ut regner jeg med at du får TV-en til 17.995 eller noe, dog uten briller og galaxy tab.
    1 stk 3D brille ligger i esken med TV-en uansett.

Ellers koster briller fra rundt 350kr på netter.

Selv slo jeg til på tilbudet da jeg fikk 60D8005 til 24.995 med Galaxy tab og to stk 3D briller. Jeg angrer hvertfall ikke

Løp og kjøp sier jeg bare!!!
    Ikke tenk formye, da blir du bare sittende på gjerdet år etter år.

Årets modeller sies å være dårlige og tamme blandt mange, men jeg må si meg helt uenig. Modellene i år har ekstremt god 3D og neste års modeller blir vel å fokusere videre på OLED (dyyyyrt) og ennå mindre rammer (dyyyrt+sikkert kjipere bildekvalitet).
    Fjorårets modeller var plaget av dårlig 3D etc.
    Så kjøp årets modell og kos deg med den i 4-5år til OLED er godt plassert på markedet. 5 år etter det (10år) kan du helt sikkert nyte din superslanke perfekte OLED TV med brillefri 3D.....

55D8005 til 19000,- med to briller og en sofasurfer (galaxy tab) er en ganske god pris mener jeg... da den kom ut var veil pris. 25.000!
    Et fall på 6000kr på 8mnd... tviler på at denne kommer på "januarsalg" til 15.000 for å si det sånn!

Active
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    316
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Expert har denne på dagstilbud ut kvelden for 17990. Vær kjapp!

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    190
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Caveman
    Expert har denne på dagstilbud ut kvelden for 17990. Vær kjapp!
    Dette tipset så jeg først idag, så var litt treg der, men ellers takk

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •